Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zoals jullie wel weten heb ik me nu al 2x heel erg vergis in een item(battledress) dat ik wou gaan kopen of al had gekocht.
Dit maakt mij erg onzeker omdat ik (zeker de laatse keer) best zeker was van de zaak( en ook al in boeken en op internet gezocht had).
Daarom vraag ik nu nog een keer, is deze helm origineel en hoeveel is hij waard?(Ik dacht namelijk van wel, maar dat dacht ik bij die battledress
ook.)
alvast bedankt voor de reacties.
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
Helm is goed, maar de staat? Beetje slecht, ik zou zelf voor een betere gaan. Is trouwens een helm voor bijvoorbeeld de BS, LBD, politie enz, niet het leger.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Helm is goed, maar de staat? Beetje slecht, ik zou zelf voor een betere gaan. Is trouwens een helm voor bijvoorbeeld de BS, LBD, politie enz, niet het leger.
vertel...
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
Ik zou de helm laten liggen, en doorsparen voor een goeie met helmplaat. Ze zijn nog goed te vinden en de prijzen zijn redelijk. Waar je oa op moet letten is de kleur en of er een CM ( Centraal Magazijn ) stempel op de leren ring te vinden is. Deze helm is in een zeer slechte staat en ik zou er niet meer als een tientje voor geven...
Edgar schreef:Mwah, 15 vind ik persoonlijk al teveel.
Daarom staat er ook ±
Dat kan 10 euro zijn of 20.
Persoonlijk zou ik er niet meer dan 10 euro aan uit geven.
Je hebt al een mooie met kin riemen enzo voor 20 euro (van Politie etc.)
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Jonhy Frost schreef:Wat kost een goeie met plaatje...?
Maakt op zich niet uit of het een M28 of een M34 is, als het goed in de lak zit, met helmplaat, compleet binnenwerk en kinbanden kost het al snel tussen de 100 en 150 euro. Tenminste: een jaar geleden want ik zie de Nederlandse helmen ook duurder worden...