Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Stel nou dat er wel zeer fanatieke jongeren zijn die een AB soldaat neer willen zetten, geen ééndagsvliegen maar echt serieuze jongeren, ik vindt dat je ze dan met dit topic afschrikt en dat ze gaan denken van "hm, de reacties zijn niet echt leuk dus laat ik het dan toch maar niet doen."
dennisb schreef:ik vindt dat je ze dan met dit topic afschrikt en dat ze gaan denken van "hm, de reacties zijn niet echt leuk dus laat ik het dan toch maar niet doen."
Als ze echt serieus zijn trekken ze zich niks van andermans (negatieve) opmerkingen aan, je verzameld tenslotte voor jezelf!
ik wil zelf nog eenmaal vertellen dat ik niets tegen airborne verzamelaars heb, integendeel, ik heb respect voor iedere serieuse verzamelaar, het is dus ook niet de bedoeling om die verzamelaars af te kraken.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Airborne spreek nu eenmaal tot de verbeelding, en is altijd wel populair geweest. Helaas weten de handelaars dat ook, en merk je dat aan de prijzen van AB uniformen... Niks mis mee als je het verzameld, alleen is dat voor weinigen weggelegd daar het helaas erg duur is. Voor de AB verzamelaars onder ons: keep it up en plaats vooral veel foto's! Kunnen wij er ook van meegenieten!
Ik vind dat de militariamarkt toch wat verziekt is door het succes van Band of Brothers enzo, BOB is een fantastische serie en ik bekijk ze elke keer opnieuw met evenveel plezier maar het heeft toch wat tot de hoge prijzen bijgedragen.
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen. Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
paratrooper schreef:Ik vind dat de militariamarkt toch wat verziekt is door het succes van Band of Brothers enzo, BOB is een fantastische serie en ik bekijk ze elke keer opnieuw met evenveel plezier maar het heeft toch wat tot de hoge prijzen bijgedragen.
Verziekt vind ik een beetje een groot woord...
Het is nou toevallig dat er een 10-delige serie over Airborne is uitgegeven.. Als het over een USMC divisie ging zou er een hele hype rond die divisie zijn...Dan zouden we het nou niet over Airborne verzamelen hebben maar over USMC..
Zoals ik al eerder gezegd heb, de eendagvliegen vallen vanzelf wel af...Zodat de echte airborne verzamelaars overblijven.. Het is duur, maar het mooi spul!
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
binnenkort de film The falgs of our fathers, dan krijg je waarschijnlijk weer een ''hype'' en ik vind het zelf totaal niet erg dat er mensen worden aangespoord te verzamelen door series, mij zelf ook overkomen, de blijvers blijven toch wel zoals michiel zegt
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
BOB heeft me er toe aangezet om amerikaans te verzamelen maar bij verzamelen zelf ben ik gekomen door m'n leraar geschiedenis in het 1ste jaar secundair.
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen. Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.