325th GIR rifleman...
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- Loek D.
- Lid
Tsja, "indirecte vet buy".779 schreef:Hoe kan je nou weten dat die 82nd patch er al circa 62 jaar op zit? Direct vet buy?
779
Ik kocht hem voor 15,- van een man die hem van een 82nd AB veteraan heeft gekregen. Hij stopte met deze hoby en ging over op oldtimers.
Kan ik verder nog wat met de wascode die erin staat?
ik dacht iets van S3835
- Jonhy Frost
- Lid
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- Jonhy Frost
- Lid
- Jonhy Frost
- Lid
- sobel
- Lid
Michiel heeft helemaal gelijk!
je kunt gewoon niet meer vertrouwen op verkoperspraatjes, dit komt ondat veel mensen puur geld ruiken in militaria!
paar simpele voorbeelden, een wool shirt voor hoeveel zou die het doen, ik denk ongeveer 55 eurotjes, daar heb je wel een mooie voor.
dan heb je de mensen die enkel geld willen zien en er een patch zelf opnaaien, de ''waarde'' stijgt enorm, maar niet de HISTORISCHE waarde...
en dan uiteraard een leuk verhaaltje van dat het direct van een vet komt.. moet je voor de gein eens vragen hoe deze persoon dan heete
Sobel
je kunt gewoon niet meer vertrouwen op verkoperspraatjes, dit komt ondat veel mensen puur geld ruiken in militaria!
paar simpele voorbeelden, een wool shirt voor hoeveel zou die het doen, ik denk ongeveer 55 eurotjes, daar heb je wel een mooie voor.
dan heb je de mensen die enkel geld willen zien en er een patch zelf opnaaien, de ''waarde'' stijgt enorm, maar niet de HISTORISCHE waarde...
en dan uiteraard een leuk verhaaltje van dat het direct van een vet komt.. moet je voor de gein eens vragen hoe deze persoon dan heete

Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- Jonhy Frost
- Lid