Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik was een paar dagen geleden in de garage van mijn opa aant kijken en ik zag deze sleutel voor bouten los te draaien liggen, er staat 1944 op maar is dit het jaartal?? en is deze US / UK?
Er staat op de andere kant ook "Snail Brand"
Dit is het enigste wat ik kan vinden..
maar als je bij google "snail brand ww2" intypt krijg je zon ebay link maar dan kom je bij algemene zoekresultaten.. stond wel in de categorie Ww2..
Zoals Nico al juist heeft opgemerkt, gaat het hier om een steeksleutel van het Britse leger. Achter het jaartal 1944 staat een z.g. broad arrow afgebeeld. Als dit pijltje (zonder een letter C er omheen dan) ergens op af staat gebeeld dan kan je er wel vanuit gaan dat het Brits is.
asjemenou schreef:Zoals Nico al juist heeft opgemerkt, gaat het hier om een steeksleutel van het Britse leger. Achter het jaartal 1944 staat een z.g. broad arrow afgebeeld. Als dit pijltje (zonder een letter C er omheen dan) ergens op af staat gebeeld dan kan je er wel vanuit gaan dat het Brits is.
Vond et wel een rare broad arrow, hij is zo dik.. of maakt dit niets uit?
Dirty harrY schreef:Nou niet gelijk alles bij je opa jatten he wat gedarteerd is.
straks ga je nog met zijn kunstklappers er van door
haha, ik mocht die hebben van opa.. en hij heeft bij de stoottroepen gezeten in wo2, dus ik mag zijn brancard wat hij als bed gebruikte ook hebben , de rest heeft pap al gekregen...