Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Loek D. schreef:Johan, weet jij misschien wat meer over het dragen van de gazen vlaggetjes bij 101st AB?
Dat zijn discussies waar ik zelfs niet aan begin...
Wil je een mannequin maken???? Kijk naar een foto en baseer je daarop!
OK, eindeloze discussie dus...er zijn ook nog altijd eens uitzonderingen.
Toch bedankt voor je reactie hè
Ik wil zelf een goedkope gliderborne rifleman opstellen.
Helaas niet een al te beste kwaliteit foto. Links op deze bekende foto. Komt uit een serie wie weet of de andere foto's beter zicht geven. Zou kunnen. Zou mij niet 100% overtuigen maar houdt de discussie mischien levendig.
Deze uit oliedoek heb ik jaren geleden eens gevonden bij Best in een schuttersput aan de gaatjes te zien was hij opgenaaid geweest.
johan willaert schreef:De bovenstaande stick die aan boord van de C47 klimt is van
Divisional HQ, 82 AB Division!!!!
De C47 is van het 44Sq/316TCG
De stick is onderdeel van de SerialA7, en de foto is genomen op het vliegveld van Cottesmore.....
Toch nog voor een deeltje gelijk
Johan, weet jij misschien wat meer over het dragen van de gazen vlaggetjes bij 101st AB?
Als je je toch enorm in die zaken interesseert, sla eens een boek open, jongen, Doe eens zelf wat research... Dan zal je al een eindje verder zitten en start je geen duizend-en-één oeverloze en overbodige discussies...
Er is wel een ander boek, hoor. Telt ettelijke miljoenen pagina's. Genaamd 'The Incredible Power of the Internet'. Daartussen staan vast wel correcte beschrijvingen...