vraagje

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
thekyle
Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:15

vraagje

Bericht door thekyle »

wat voor soldaat het een tang van het signal corps bijzig wat hij voor de rest voor uitrusting. en waarvoor werden ze gebruikt.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

ik denk dat als je je vraag wat duidelijker steld, je wat meer aan je spelling zou doen er mensen zullen reageren:)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Re: vraagje

Bericht door Darryl »

thekyle schreef:wat voor soldaat het een tang van het signal corps bijzig wat hij voor de rest voor uitrusting. en waarvoor werden ze gebruikt.
Wat voor een soldaat? Brits, Us?
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
thekyle
Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:15

Bericht door thekyle »

Ik wil dus welke us soldaat een tang bijhad, van het signal corps bij zich had en of er nog meerder uitrusting erbij hoort. Of is signal corps gewoon een speciale divisie. Is het zo iets duidelijker
thekyle
Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:15

Bericht door thekyle »

Die vorige klop ook niet helemaal dan probeer ik het nog een keer. :)
Ik wil weten welke us soldaat een tang bijhad, van het signal corps en of er nog meer uitrusting bij hoort. Of is signal corps gewoon een speciale divisie. Is het zo iets duidelijker
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Ahum...Je kan je post veranderen door op ''wijzig'' te klikken. Verder weet ik niets van Us, dus ik kan je niet helpen. :wink:
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
thekyle
Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:15

Bericht door thekyle »

Dat klopt maar het knopje was bij mij weg.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

thekyle schreef:Dat klopt maar het knopje was bij mij weg.
Weg!? :? Dat is bij mij nog nooit gebeurd...maar goed laten we maar weer on-topic gaan. :)
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Plaats reactie