Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ben net terug van de rommelmarkt, en geloof het of niet, heb een M1C liner gevonden (althans dat denk ik). De liner is gemarkeerd W in een vierkantje (westinghouse toch?). Verder staat er 32 in. En er zitten van die A Model riemen aan de zijkant met gespjes, de chincup ontrbeekt. Ik heb helaas morgen pas een foto, omdat mn zus die digicam nog heeft. Er zit verder een M1 Fixed bail bij, frontseam, helaas zwart overgeschilderd. Er zit ook een helmnetje bij, iig, hier hebben jullie een scan ervan, de helm zie je morgen. In de helm staat 792 B.
PS, hij koste me 10 euro.
Bvd,
MVG Edgar
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Lijkt mij een goeie liner. In ieder geval zien de A-yokes er goed uit
Alleen is de rest van de webbing wat aan de groene kant maar dat kan aan de scanner liggen. Volgens mij heb je vet geluk gehad op die rommelmarkt
Loek D. schreef:Lijkt mij een goeie liner. In ieder geval zien de A-yokes er goed uit
Alleen is de rest van de webbing wat aan de groene kant maar dat kan aan de scanner liggen. Volgens mij heb je vet geluk gehad op die rommelmarkt
Thanks, de groene kleur ligt aan de scanner, de binnekantwebbing is khaki namelijk! Nu alleen die helm nog restaureren mits de zwarte verf niet origineel is...
Maar vanmiddag rond 1.00 staan de foto's er. Er staan ook btw nog wat markings in, een K en aan A oid? In inkt, en ook op het zweetbandje, maar dat is heel vaag. Maar wat doet zo'n liner nou alleen bijv. qua prijs?
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Ja ok, maar die helm is echt lelijk zwart overgeschilderd (de stalen pot dan), en er zit zo'n mooie groene verflaag onder! De binnenhelm is niks mee gebeurt, staat alleen wel een rangstreep op aan de voorkant (horizontaal). Maar bedankt voor de informatie!
Misschien professioneel laten verwijderen door een restaurateur?
Hoogstwaarschijnlijk horen de shell en de liner bij elkaar.
Wie weet komt er nog een marking onderuit