Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Voor mijn geallieerde uniformen, zie o.a; http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=119 ... sc&start=0 . Binnenkort heb ik een etalagepop. Moet alleen nog even kijken waar ik 'm thuis moet neerzetten. Zal dan t.z.t. wel eens een fotootje maken.
Vreselijk mooie pop Jim! Zie ik dat goed? Zit hij achter glas?
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Hij zit naast een vitrine kast. En tegen de zijkant staan platen glas waar ik deurtjes van ga maken. Gewoonlijk zitten mijn poppen in plastic gewikkeld en is de kamer verduisterd.
De benen van de pop zelf gemaakt. De kop en romp heb in Amsterdam in een 2de handswinkeltje gekocht en de kop heb ik van een nieuw verfje voorzien. Hij is inmiddels van een rechteram voorzien.
Het is een vreselijk mooie pop! Het hoofd doet me denken aan die poppen in Hartenstein...
Wat zijn dat voor riemen op zijn schouders? Van een Bergenrugzak?
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
Inderdaad een Bergan met toggle rope, grondzeil en entrenching tool.
Het mooie van deze kop is dat hij volwassen is maar toch mijn kleine maat helm (6 3/4) kan dragen.
Prachtig Jim! Die mapcase is ook een moeilijke om te vinden hé! De pop zelf heeft ook een mooie gelaatsuitdrukking! Echt een pareltje! Nog meer van dat! (als het maar bij Brits blijft )
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''