Nope.Maj.Cain schreef:Showing off again are we m8, posting your pictures twice
Een citatie met foto's.

Nope.Maj.Cain schreef:Showing off again are we m8, posting your pictures twice
Maj.Cain schreef:Showing off again are we m8, posting your pictures twice
Het harnass is een (orgineel) trainings harnass. die ik voor (125 gulden) ongeveer 60 euro heb gekocht. Lag bij een handelaar die gewoonlijk met alles redelijk prijzig is. Kocht ik aan het eind van de beurs. Blijkbaar durfde niemand de prijs te vragen.SiNiStEr schreef:Menig verzamelaar zou er jaloers op zijn! Met name die para die in dat parachuteharnass hangt is een persoonlijke favoriet.
Jouw droom is voor een piloot een nachtmerrie.SiNiStEr schreef: Stiekum is het mijn droom om ook nog eens een piloot op die manier neer te zetten... of neer te hangen moet ik eigenlijk zeggen.
Just playing about with old Jimbo m8!SiNiStEr schreef:@Robin V: Heej, leuk om mijn oude 7th Armoured jas nog eens terug te zien op die 7th Armoured Lt. die je daar hebt staan. Wist niet dat hij naar jou toe is gegaan. Grappig hoe je soms ineens nog spullen ziet die uit je voormalig bezit komen, is het verzamelaarswereldje toch weer klein.
Mooie displays in ieder geval, zien er top uit!
Maj.Cain schreef:Showing off again are we m8, posting your pictures twice
Beslist geen straf toch? Zijn prachtige poppen die je daar hebt staan Jim. Menig verzamelaar zou er jaloers op zijn! Met name die para die in dat parachuteharnass hangt is een persoonlijke favoriet. Stiekum is het mijn droom om ook nog eens een piloot op die manier neer te zetten... of neer te hangen moet ik eigenlijk zeggen.
Kijk! Dat is nog eens geluk hebben.Jim schreef:Het harnass is een (orgineel) trainings harnass. die ik voor (125 gulden) ongeveer 60 euro heb gekocht. Lag bij een handelaar die gewoonlijk met alles redelijk prijzig is. Kocht ik aan het eind van de beurs. Blijkbaar durfde niemand de prijs te vragen.SiNiStEr schreef:Menig verzamelaar zou er jaloers op zijn! Met name die para die in dat parachuteharnass hangt is een persoonlijke favoriet.Pop is eigen hobby. Zo ook de knielende Glider pilot. Basis was een romp met (kleine maat) kop die ik kocht op een rommelmarkt.
Droom klinkt een beetje verkeerd nu ik het zo zie. Het zou heel mooi zijn als ik dat in de toekomst ook nog een keer neer kan hangen. En ik weet dat de piloten niet erg enthousiast werden van een noodsprong met parachute. Was ten slotte ook niet bepaald een onderneming die vrij was van risico's. Het was echter wel hun enige redmiddel en er zijn vele levens mee gered.Jim schreef:Jouw droom is voor een piloot een nachtmerrie.SiNiStEr schreef: Stiekum is het mijn droom om ook nog eens een piloot op die manier neer te zetten... of neer te hangen moet ik eigenlijk zeggen.
Weet ik toch. Eigenlijk had deze nog achter die eerste zin moeten staan:Maj.Cain schreef:Just playing about with old Jimbo m8!
Natuurlijk is het geen straf, ik bewonder Jim zijn collectie ook zeer zekers, just having fun!
Rene
Jup, je hebt hem indertijd rechtstreeks aan mij verkocht dacht ik. Ik vind het nog steeds een van de mooiere uniformstukken uit mijn verzameling.SiNiStEr schreef:@Robin V: Heej, leuk om mijn oude 7th Armoured jas nog eens terug te zien op die 7th Armoured Lt. die je daar hebt staan. Wist niet dat hij naar jou toe is gegaan. Grappig hoe je soms ineens nog spullen ziet die uit je voormalig bezit komen, is het verzamelaarswereldje toch weer klein.
Mooie displays in ieder geval, zien er top uit!