Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Voor de Yank liefhebbers.
Mijn Yank geplaatst in een tijdelijke tentoonstelling enige tijd geleden.
Om hem achter de piano te zetten was het idee van de organisatoren.
Gewoonlijk heeft hij een andere outfit aan vandaar dat zijn uitrusting niet zo helemaal zit als het hoort. Deze kleding en uitrusting heb ik ooit gebruikt voor reenactment. Ze zijn nu met pensioen.
Haha, komisch idee om hem zo te plaatsen.. In ieder geval een originele opstelling.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Jim schreef:Voor de Yank liefhebbers.
Mijn Yank geplaatst in een tijdelijke tentoonstelling enige tijd geleden.
Om hem achter de piano te zetten was het idee van de organisatoren.
Gewoonlijk heeft hij een andere outfit aan vandaar dat zijn uitrusting niet zo helemaal zit als het hoort. Deze kleding en uitrusting heb ik ooit gebruikt voor reenactment. Ze zijn nu met pensioen.
Mooi ...
Wat is het merk van die pop? Waar heb je ze gehaald?
posse schreef:
Mooi ...
Wat is het merk van die pop? Waar heb je ze gehaald?
grts
posse
Het is een 2ehands pop van een winkel die stopte. Maar verkregen via een andere verzamelaar die alle poppen gekocht had en een aantal door verkocht. Ben het merk vergeten. Was wel een van de bekendere merken.
De kop zag eruit als een travestiet. En aangezien de verkoper liever niet aan schilderwerk begon was deze een van de gegadigde voor de door verkoop.
Maar ik heb geen problemen met schilder en opknap werk. Toen hij de pop terugzag voor de tentoonstelling had hij er volgens mij wel een beetje spijt van dat hij hem verkocht had.
Al mijn poppen zijn opknappers en of gedeeltelijk zelfbouw. Een beetje hars, glasvezel mat en (spuit) verf en een goedkoop afdankertje wordt weer een top pop.
Geen idee of het duidelijk te zien is, maar het gezicht en de handen zijn voorzien van wat schminck, om die bleke kleur van het gezicht te verdoezelen. Voor de rest mist hij nog de Service Shoes Type II, maar die passen gewoon weg niet op de pop. Geen idee of ik de pop ga verbouwen of dat ik een grotere maat ga zoeken. Overigens is de T Handle nog steeds niet gearriveerd hier thuis na 5 weken Anders was hij wel compleet geweest.
Hoe bewaren jullie ze allemaal? Normaal in een donkere ruimte zetten? Of gewoon in de huiskamer (wat wel niet zo zal zijn omdat ze dan helemaal gaan verkleuren toch?)?