Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zag voor de tweede maal onderstaand tasje op marktplaats verschijnen. Dit tasje blijft maar in mijn hoofd zitten, dus daarom plaats ik nu dit topic maar. Weet 1 van jullie wat voor tasje dit is?
De verkoper geeft in zijn advertentie aan niets ervan te weten.
Veltro
Credere, Obbedire, Combattere!!!!Avanti!!!!Saluto Al Duce!!!!
Hi Nico, ik had al een vaag vermoeden dat jij de aanbieder was, al zijn er meer mensen die Pietje heten natuurlijk .
Ik heb een beetje slecht nieuws denk ik. (Mijn interesse werd trouwens allereerst gewekt door dit type sluiting met webbing wat ook door de Italianen werd gebruikt, maar helaas.)
Het schijnt een DDR item te zijn voor het NVA velduniform.
Veltro
Credere, Obbedire, Combattere!!!!Avanti!!!!Saluto Al Duce!!!!
Veltro schreef:Hi Nico, ik had al een vaag vermoeden dat jij de aanbieder was, al zijn er meer mensen die Pietje heten natuurlijk .
Ik heb een beetje slecht nieuws denk ik. (Mijn interesse werd trouwens allereerst gewekt door dit type sluiting met webbing wat ook door de Italianen werd gebruikt, maar helaas.)
Het schijnt een DDR item te zijn voor het NVA velduniform.
Veltro
Ja dit is inderdaad niet zo goed nieuws! Als het Italiaans was dan had het meer opgebracht dan een DDR tasje.