Prijzen Posters
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
Prijzen Posters
Hallo iedereen,
Ik wil graag weten wat ongeveer de prijs is van een propaganda poster is.
Bijvoorbeeld een zoals deze:
Het liefste de prijs van een orginele!
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
- Darryl
- Lid
Ja het leven is geen pony park.
Die posters zijn echt ontzettend duur! Laatst werd er nog eentje verkocht voor 400,- was iets van de NSDAP ofzoiets...
Die posters zijn echt ontzettend duur! Laatst werd er nog eentje verkocht voor 400,- was iets van de NSDAP ofzoiets...
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
-
- Lid
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
Ik dacht er zullen er wel veel zijn, dus ze zullen wel niet zo duur zijn. Foute gedachte blijkt dus.sobel schreef:tja namaak foto's van hilter kan je ook voor enkele euro's krijgen, dat is geen vergelijk he!
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
- Eric
- Lid
Zelfde als, een repro m42 re-inforced jumpsuit is niet duur...sobel schreef:enkel je vergelijking met repro klopt niet, een poster is niet duur omdat een repro goedkoop is..
- Een repro fj helm/pak is niet duur...
- Een repro SS freiwilligers Legion Niedelande is niet duur...
etc...
Dus wat sobel zegt, die vergelijking klopt niet.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 64 keer
- Ontvangen: 109 keer
Re: Prijzen Posters
Als ik je een goede raad mag geven. Stop je geld liever in iets anders dan in een originele WOII affiche. Ten eerste die affiches hebben flinke afmetingen wat je dus een vermogen aan een goede lijst kost. Ten tweede ik denk dat jouw kamer/huis (net als de meeste huizen) niet echt goed ingericht is om dit soort papieren voorwerpen te conserveren. Ook al bewaar je zo'n ding in het donker en raak je 'm nooit aan, bepaalde schimmels die in je huis voorkomen tasten het papier aan. De affiche zal dus met de tijd vergaan.Ajacied8989 schreef:Hallo iedereen,
Wil je toch wat aan de muur hebben. Koop dan voor een paar Euro een reproductie van zoiets.
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
Daar heb je denk ik wel gelijk in.asjemenou schreef:Als ik je een goede raad mag geven. Stop je geld liever in iets anders dan in een originele WOII affiche. Ten eerste die affiches hebben flinke afmetingen wat je dus een vermogen aan een goede lijst kost. Ten tweede ik denk dat jouw kamer/huis (net als de meeste huizen) niet echt goed ingericht is om dit soort papieren voorwerpen te conserveren. Ook al bewaar je zo'n ding in het donker en raak je 'm nooit aan, bepaalde schimmels die in je huis voorkomen tasten het papier aan. De affiche zal dus met de tijd vergaan.Ajacied8989 schreef:Hallo iedereen,
Wil je toch wat aan de muur hebben. Koop dan voor een paar Euro een reproductie van zoiets.
-
- Lid
Dus alle originele posters die je op eBay, beurzen etc. tegenkomt komen uit speciaal ingerichte bewaarruimtes? Right...asjemenou schreef: Als ik je een goede raad mag geven. Stop je geld liever in iets anders dan in een originele WOII affiche. Ten eerste die affiches hebben flinke afmetingen wat je dus een vermogen aan een goede lijst kost. Ten tweede ik denk dat jouw kamer/huis (net als de meeste huizen) niet echt goed ingericht is om dit soort papieren voorwerpen te conserveren. Ook al bewaar je zo'n ding in het donker en raak je 'm nooit aan, bepaalde schimmels die in je huis voorkomen tasten het papier aan. De affiche zal dus met de tijd vergaan.
99% heeft al ruim 60 jaar overleefd en zien er nog goed uit!
779