Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ligt heel sterk aan welke poster je zoekt, de een is zeldzamer dan de ander, ik denk gemiddelt rond de 200 euro, heb ooit ook veel gekeken naar posters..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Die posters zijn echt ontzettend duur! Laatst werd er nog eentje verkocht voor 400,- was iets van de NSDAP ofzoiets...
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Sjah, dan heb je wel wat. En militaria verzamelen is nou eenmaal geen goedkope hobby . Denk trouwens dat die posters van de RAF/RCAF enz nog wel wat duurder zijn dan 200.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Anyway, bekendmakingsposters zijn dan goedkoper, 100-150 voor een in goede staat verkerende Duitse bekendmaking.
Zelf heb ik er ook één maar die valt bijna uit elkaar
sobel schreef:enkel je vergelijking met repro klopt niet, een poster is niet duur omdat een repro goedkoop is..
Zelfde als, een repro m42 re-inforced jumpsuit is niet duur...
- Een repro fj helm/pak is niet duur...
- Een repro SS freiwilligers Legion Niedelande is niet duur...
etc...
Dus wat sobel zegt, die vergelijking klopt niet.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Ik wil graag weten wat ongeveer de prijs is van een propaganda poster is.
Bijvoorbeeld een zoals deze:
Het liefste de prijs van een orginele!
Als ik je een goede raad mag geven. Stop je geld liever in iets anders dan in een originele WOII affiche. Ten eerste die affiches hebben flinke afmetingen wat je dus een vermogen aan een goede lijst kost. Ten tweede ik denk dat jouw kamer/huis (net als de meeste huizen) niet echt goed ingericht is om dit soort papieren voorwerpen te conserveren. Ook al bewaar je zo'n ding in het donker en raak je 'm nooit aan, bepaalde schimmels die in je huis voorkomen tasten het papier aan. De affiche zal dus met de tijd vergaan.
Wil je toch wat aan de muur hebben. Koop dan voor een paar Euro een reproductie van zoiets.
Ik wil graag weten wat ongeveer de prijs is van een propaganda poster is.
Bijvoorbeeld een zoals deze:
Het liefste de prijs van een orginele!
Als ik je een goede raad mag geven. Stop je geld liever in iets anders dan in een originele WOII affiche. Ten eerste die affiches hebben flinke afmetingen wat je dus een vermogen aan een goede lijst kost. Ten tweede ik denk dat jouw kamer/huis (net als de meeste huizen) niet echt goed ingericht is om dit soort papieren voorwerpen te conserveren. Ook al bewaar je zo'n ding in het donker en raak je 'm nooit aan, bepaalde schimmels die in je huis voorkomen tasten het papier aan. De affiche zal dus met de tijd vergaan.
Wil je toch wat aan de muur hebben. Koop dan voor een paar Euro een reproductie van zoiets.
Daar heb je denk ik wel gelijk in.
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
asjemenou schreef:
Dus alle originele posters die je op eBay, beurzen etc. tegenkomt komen uit speciaal ingerichte bewaarruimtes? Right...
99% heeft al ruim 60 jaar overleefd en zien er nog goed uit!