Hoe duur is ongeveer een Purple Heart?

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Shifty
Lid
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Hoeveel gaat deze ? Ik heb hem al een lange tijd liggen .. dus ik weet de prijzen niet echt. Andere dingen gaan voor het moment voor.

AfbeeldingAfbeelding

ps : Hij is trouwens niet "named" .
Skylighter
Lid

Bericht door Skylighter »

In Nederland zal deze voor meer geld weggaan dan in de U.S. Hier zou ik er euro 50,- voor geven. Jammer dat de label pin mist.
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Als je hem op Ebay zou zetten zou hij rond de $60,- weg gaan. Als ik dan de biedingen bekijk van de laatste dagen.
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

Je moet de achterkant bekijken... heb je de website eens bezocht die eerder hier gepost werd met info?

779
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Deze is van dezelfde verkoper:
http://cgi.ebay.nl/Purple-Heart-Medal-M ... dZViewItem en hier is hij te zien met achterkant en daar is ook te zien dat hij niet WO2 is als ik mij niet vergis.
Sbas
Lid

Bericht door Sbas »

Vaak is de inscriptie na oorlogs geplaatst in opdracht van de fam, of id de inscriptie door een faker geplaatst! Lees maar eens op WAF daar vind je zat van dit soort topics!

Sbas
seabee
Lid

Bericht door seabee »

Ajacied8989 schreef:Deze is van dezelfde verkoper:
http://cgi.ebay.nl/Purple-Heart-Medal-M ... dZViewItem en hier is hij te zien met achterkant en daar is ook te zien dat hij niet WO2 is als ik mij niet vergis.
Allemaal post WO2!!
CAN DO
Plaats reactie