Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik dacht dat ze rond de 1250 euro gingen (een nette, niet na-oorlogs in elkaar gezette M1903), maar ik kan er flink naast zitten. Weet het echt niet zeker.
Als je er al één zou kunnen vinden dan.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Dodo schreef:Ik dacht dat ze rond de 1250 euro gingen (een nette, niet na-oorlogs in elkaar gezette M1903), maar ik kan er flink naast zitten. Weet het echt niet zeker.
Als je er al één zou kunnen vinden dan.
Thanks!
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
1750 euro, kijk onder: gebruikte wapens-->Kogelgeweren, en dan redelijk onderaan.
Ik zie daar geen M1903 staan
Deze wel:
7197 Kogelgeweer Springfield M-14 M1A1 National Match.308W
Dure grap zeg..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944