Zoektocht met metaaldetector met Forumleden?
-
- Lid
Nou de NS is behoorlijk prijzig geworden vind ik persoonlijk, zeker als je geen OV-kaart hebt!!
We gaan voor zover ik weet afspreken voor het Reichswald, iedereen die mee wilt is welkom.
Wie niet mee wilt om wat voor reden dan ook is ook geen probleem. Er zijn uiteraard ook nog andere plaatsen waar we kunnen gaan zoeken. maken we hier toch ook een afspraak voor.....
Zo kan iedereen zelf bepalen waar ie heen wilt en is iedereen tevreden.
We gaan voor zover ik weet afspreken voor het Reichswald, iedereen die mee wilt is welkom.
Wie niet mee wilt om wat voor reden dan ook is ook geen probleem. Er zijn uiteraard ook nog andere plaatsen waar we kunnen gaan zoeken. maken we hier toch ook een afspraak voor.....
Zo kan iedereen zelf bepalen waar ie heen wilt en is iedereen tevreden.
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Jullie horen het wel als we geweest zijn.
Waar kan je verder nog goed zoeken met de kans op een leuke vangst dan?? Overloon en Oosterbeek is ook een verbod.
Wat van de Ardennen dan? Hier wordt nog genoeg gevonden en de omgeving is nog mooi ook...
Guido, ben jij al terug geweest bij die schutterspuntjes die je gevonden hebt??
Waar kan je verder nog goed zoeken met de kans op een leuke vangst dan?? Overloon en Oosterbeek is ook een verbod.
Wat van de Ardennen dan? Hier wordt nog genoeg gevonden en de omgeving is nog mooi ook...
Guido, ben jij al terug geweest bij die schutterspuntjes die je gevonden hebt??
- mauser
- Lid
detector
ikheb een detector
maar mij lijkt het niet zon goed idee om met zon grote groep te gaan zoeken maar jullie moeten het zelf weten maar bedank wel:
waar ga je zoeken
wat doe je met als iemand wel iets vind en anderen niet
wat doe je met minutie
hoe wil je der komen
hoe wil je de spullen mee nemen
en nog meer het is wel lastig hoor je kunt veel beter maar met 2 of 3 man gaan zoeken die ook serieus vaker gaan zoeken.
mauser
maar mij lijkt het niet zon goed idee om met zon grote groep te gaan zoeken maar jullie moeten het zelf weten maar bedank wel:
waar ga je zoeken
wat doe je met als iemand wel iets vind en anderen niet
wat doe je met minutie
hoe wil je der komen
hoe wil je de spullen mee nemen
en nog meer het is wel lastig hoor je kunt veel beter maar met 2 of 3 man gaan zoeken die ook serieus vaker gaan zoeken.
mauser
It's not about dying for your country. It's about lettig your enemy's die for theirs!!
-
- Lid
Re: detector
Nu opeens wel?mauser schreef:ikheb een detector

Jij was toch diegene die op verscheidene fora een verzinsel verhaaltje over je zgn. ''vondsten'' enz. ophing, en die later had toegegeven dat ie alles verzonnen had? Ik weet het bijna wel zeker dat jij het was!

- LHek
- Lid
- Contacteer:
- Tim
- Lid
- Contacteer:
- mauser
- Lid
ja leuk
jammer voor je maar ik heb wel een detector
beetje jaloers ironmarc?
ja dat was ik maar met een speciale redenen
maar ik heb wel een detector
maar ik zoek naar helmen en uitrusting.
en dat heb ik dan ook wel gevonden.
jammer hé
mauser
beetje jaloers ironmarc?
ja dat was ik maar met een speciale redenen
maar ik heb wel een detector
maar ik zoek naar helmen en uitrusting.
en dat heb ik dan ook wel gevonden.
jammer hé
mauser
It's not about dying for your country. It's about lettig your enemy's die for theirs!!