Zoektocht met metaaldetector met Forumleden?
- Guido
- Lid
- Brianlinden
- Lid
- Stijn
- Lid
Ach, alsof die boswachters je ook echt 2,500 euro boete gaan geven, dan ren ik lekker weg.
Mensen, kijk op explosieven stuiten, en hetr risico daarop is voornamelijk de reden waarom je nop bepaalde plaatsen niet mag zoeken.
Ik sprak laatst iemand die mensen kende die er graven.
Hij zei dat er bakken met spullen uit de grond worden gehaald, en zoals Guido weet heb ik nog een enorm gedetailleerde kaart van het Reichswald waarop zelfs de schuttersputjes zijn aangegeven.
Mensen, kijk op explosieven stuiten, en hetr risico daarop is voornamelijk de reden waarom je nop bepaalde plaatsen niet mag zoeken.
Ik sprak laatst iemand die mensen kende die er graven.
Hij zei dat er bakken met spullen uit de grond worden gehaald, en zoals Guido weet heb ik nog een enorm gedetailleerde kaart van het Reichswald waarop zelfs de schuttersputjes zijn aangegeven.
- Stijn
- Lid
Dat boek heet Harry de Neus.
http://home.planet.nl/~jong9772/Boek.htm
Guido, niet zo bang zijn man:D
Wat wil die boswachter nou gaan beginnen, ik bedoel, dan leg je uit (in het Duits, dat we dan opeens niet zo goed beheersen) dat wij een groep mensen zijn die zich voor de geschiedenis van de Tweede Wereldoorlog bezighouden.
Zouden er echt de hele dag boswachters door het bos lopen?
Ik ken wel iemand die eens "gepakt is" door een boswachter en hij kreeg alleen een waarschuwing.
Ze zullen echt geen jongeren met een boete van 2,500 euro op gaan zadelen.
Wat wil die boswachter nou gaan beginnen, ik bedoel, dan leg je uit (in het Duits, dat we dan opeens niet zo goed beheersen) dat wij een groep mensen zijn die zich voor de geschiedenis van de Tweede Wereldoorlog bezighouden.
Ik ken wel iemand die eens "gepakt is" door een boswachter en hij kreeg alleen een waarschuwing.
- Guido
- Lid
niet bang zijn.. ik ben echt wel bang als ik aan het graven ben en ik op een blindganger stuit! en je rent echt neit weg! want in groesbeek komen ze je al achterna met een jacht geweer!! wees maar voorzichtiger stijn!!! en het is 5000 euro die 2 was van het 2de punt dat ik opnoemde!Stijn schreef:Dat boek heet Harry de Neus.
- LHek
- Lid
- Contacteer:
- Stijn
- Lid
Maar wat is dichter bij huis.
Ik woon in Amsterdam, Guido in Boxmeer, en dat ligt al snel enkele kilometers van elkaar verwijderd
Roel ergens in Limburg.
Voor een blindganger ben ik opzich ook wel bang ja
Detecteren mag niet, maar op iemand schieten wel, Giudo
?
En na een beetje praten gaan ze je echt geen 5000 euro geven, hahahahaha. Geloof je het zelf. Die man weet niet wat hij op zijn hals haalt als hij dat doet, dat is me een partij papierwerk(en dan heb ik het niet over geldbriefjes telen
)
Ik woon in Amsterdam, Guido in Boxmeer, en dat ligt al snel enkele kilometers van elkaar verwijderd

Roel ergens in Limburg.
Voor een blindganger ben ik opzich ook wel bang ja

Detecteren mag niet, maar op iemand schieten wel, Giudo

En na een beetje praten gaan ze je echt geen 5000 euro geven, hahahahaha. Geloof je het zelf. Die man weet niet wat hij op zijn hals haalt als hij dat doet, dat is me een partij papierwerk(en dan heb ik het niet over geldbriefjes telen

-
- Lid
- Guido
- Lid
-
- Lid