Zoektocht met metaaldetector met Forumleden?
- Stijn
- Lid
- LHek
- Lid
- Contacteer:
Misschien ook handig als iedereen even zegt wanneer jullie vakantie hebben of in ieder geval beschikbaar zijn? Ik weet t zo niet, moet ik evn opzoeken.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
- LHek
- Lid
- Contacteer:
Nee, we zouden in juni gaan stond ergens. Maar wanneer zijn jullie nou beschikbaar? Best handig om te weten als we iets organiseren
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
- AirRaidSiren
- Lid
Hallo,
ik zou juist echt niet naar bastogne, tis daar helemaal leeggezocht (heb er ervaring mee, 5x weze zoeke in bastogne voor 15 .30-06 hulzen, haak en 20mm huls, terwijl ik op 1 dag in duitsland 300 hulzen had, dus), maar in de ardennnen richting luxemburg ligt nog wel wat of meer duitsland in.
Grt RelicHunter
ik zou juist echt niet naar bastogne, tis daar helemaal leeggezocht (heb er ervaring mee, 5x weze zoeke in bastogne voor 15 .30-06 hulzen, haak en 20mm huls, terwijl ik op 1 dag in duitsland 300 hulzen had, dus), maar in de ardennnen richting luxemburg ligt nog wel wat of meer duitsland in.
Grt RelicHunter

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- AirRaidSiren
- Lid
- Tim
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Ik heb geen zin heel onderwerp door te gaan lezen
Maar het lijkt mij wel leuk om keer in de Ardennen te gaan zoeken.
Afgelopen jaar in de Ardennen bij Poteau in het bos, wat scherven gevonden (althans daar leek het op). En drie jaar geleden, bij... (kom niet zo 1,2,3 op de plaatsnaam) een duitse huls gevonden (die heb ik nu nog hier thuis liggen
). En 3 keer 2/3 van duitse jerrycans middenin de bossen gevonden. Lkkr laten liggen, want wat moet je nu met halfvergane jerrycans??? Ik denk dat je in de Ardennen, maar zeker ook in het Huertgenbos nog behoorlijk kan vinden, zolang je maar weet waar je beetje moet zijn. Niet in de gebieden zoals Bastogne, want zoals eerder gezegd, dit is hartstikke touristisch en helemaal leeggezocht....
Rick

Maar het lijkt mij wel leuk om keer in de Ardennen te gaan zoeken.
Afgelopen jaar in de Ardennen bij Poteau in het bos, wat scherven gevonden (althans daar leek het op). En drie jaar geleden, bij... (kom niet zo 1,2,3 op de plaatsnaam) een duitse huls gevonden (die heb ik nu nog hier thuis liggen

Rick
- LHek
- Lid
- Contacteer:
Is er eigenlijk nog wel interesse bij de anderen?
In het topic stond dat juni wel een goede tijd zou zijn en dat we dan wel het een en ander zouden plannen en het is nu al bijna half juni.
In het topic stond dat juni wel een goede tijd zou zijn en dat we dan wel het een en ander zouden plannen en het is nu al bijna half juni.
Nou Guido, in t hürtgenwald ligt nog een hele hoop hoor... Maar t probleem is waar?? Ik ben er ook ns +- een uurtje weze zoeke (er zaten teveelboswachters) en had toen al 70 .50 schakels, mooie granaatscherf, stuk rupsband en een deksel van duitse artillerie.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience