Zoektocht met metaaldetector met Forumleden?
- AirRaidSiren
- Lid
- devogel
- Lid
ik ben 2 weken geleden ook in het reichswald (in de buurt van Geldenberg) wezen zoeken zonder detector. Er loopt gewoon een drukke weg doorheen, daar stop je op een parkeerplaats en ga je gewoon in het bos zoeken. Na 100m lopen meteen een 90% verotte jerrycan gevonden en een of andere schroefdop van iets en ook wat loden plaatjes van 20bij 10cm, weet iemand wat dit zijn. Toen een soort heuvel opgelopen en allemaal loopgraven, schuttersputjes en in het gehele bos kuilen (soms echt hele diepe), heb verder niets meer gevonden maar weet zeker dat er met de metaaldetector heel erg veel ligt. Een zoektocht in het reichswald lijkt mij leuk,
die boswachters vallen echt wel mee (het bos is echt heel groot) en
anders krijg je een waarschuwing
Je moet gewoon niets vernielen dan is er niets aan de hand en de duitsers zeggen ook gewoon vriendelijk
guten tag.
groeten
morris
die boswachters vallen echt wel mee (het bos is echt heel groot) en
anders krijg je een waarschuwing

guten tag.
groeten
morris
- devogel
- Lid
- devogel
- Lid
is er trouwens iemand die een mooie gedetailleerde kaart heeft van het gebied ik weet deze: http://www.natura2000.murl.nrw.de/gebie ... 202-32.pdf ,(opslaan als) maar daar staat niet op waar er gevochten is en waar
je dus het best kunt zoeken
je dus het best kunt zoeken
Als k er 1 zie, duik k meestal een schuttersput in en wacht ik tot de auto weg is, maar soms smijt ik ook snel mn whites md in mn rugzak en pak k snel mn verrekijker, net te doen of k vogels aan t spotte ben
Ik heb battlemaps in een moei boekie staan (battle of the reichswald) maar k heb geen scanner en hij is alleen in US verkrijgbaar.

Ik heb battlemaps in een moei boekie staan (battle of the reichswald) maar k heb geen scanner en hij is alleen in US verkrijgbaar.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
-
- Lid
- Brianlinden
- Lid
hey die kraters zijn onstaan door vliegtuigbommen denk, en idd in de loopgraven ligt nog een hoop maar aan de andere kant van de parkeerplaats niets, dus niet waar die loopgrave zitte (spreek uit ervaring).
Grt RelicHunter
Grt RelicHunter
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- devogel
- Lid
kuilen van een paar meter met een schep, ik denk het niet
eerder vliegtuigbommen. en als je dan vanuit kranenburg over die drukke weg door het reichswald rijdt bedoel je dan de rechterkant of de linkerkant van de weg, of bedoel je de parkeerplaats bij dat britse
kerkhof, misschien zou je een omschrijving willen geven van de plaats
waar jij hebt gezocht, want ik heb in die loopgraven op die heuvel
aan de linkerkant van de weg (daar bij een klein parkeerplaatsje) idd
helemaal niets kunnen vinden
eerder vliegtuigbommen. en als je dan vanuit kranenburg over die drukke weg door het reichswald rijdt bedoel je dan de rechterkant of de linkerkant van de weg, of bedoel je de parkeerplaats bij dat britse
kerkhof, misschien zou je een omschrijving willen geven van de plaats
waar jij hebt gezocht, want ik heb in die loopgraven op die heuvel
aan de linkerkant van de weg (daar bij een klein parkeerplaatsje) idd
helemaal niets kunnen vinden
Hey,
nee ik bedoel gewoon dat kleine parkeerplaatsje niet bij dat kerkhof, en ik zocht eerst altijd aan onderkant west van 't RW, dat andere plekkie houdt ik ff geheim, anders is binnen een week alles weg daar
nee ik bedoel gewoon dat kleine parkeerplaatsje niet bij dat kerkhof, en ik zocht eerst altijd aan onderkant west van 't RW, dat andere plekkie houdt ik ff geheim, anders is binnen een week alles weg daar