Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja oke, maar ik bedoelde meer de velden ernaast en niet 't veld waar die neer is gestort. Daar zal je waarschijnlijk hulzen en kleine brokstukken vinden......
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
weten jullie misschien welk geschut er 25 mm munitie afvuurde,
ik heb vorig jaar in normandie ( bij le havre) een 25 mm kogel
gevonden, in de kust geboord dat denk ik tenminste, hij is even hoog als een hispano huls en weegt 330 gram, ik kan er helaas geen foto van maken
Als 't echt een 25mm KOGEL is en geen huls, dan zou ik hem maar heel snel dumpen of naar de smeris brengen, in die kogels zitten bijna altijd explosieven... naar mijn weten gebruikten de US en de engelsen geen 25mm... Het zal waarschijnlijk van het franse 25mm kanon hotchkiss zijn http://members.aol.com/richstella/h25mm2.jpg
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
RelicHunter44 schreef:Ik zeg al, de meeste projectielen boven de 20mm zijn zeer gevaarlijk... dus ook nooit meenemen..... ik zou 'm dumpen
Hoezo? Zit er dan meestal nog springstof in?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ik heb er geen discriminatie opstaan, want daardoor mis je soms dingen wat aan de piep te horen op afval lijkt, maar eigelijk bv een munitie kist is.... en waar k zoek ligt toch heel weinig afval, alleen wel veel stalen granaatscherven