Zoektocht met metaaldetector met Forumleden?
- Giel
- Lid
Ik kijk gewoon op maps en in oude boeken waar een mooi plekkie instaat wat niet bekend is en dus ook weinig gezocht is... en owja, ik zou echt niet naar bastogne gaan zoeken... daar ligt nix meer (spreek uit ervaring)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- gilles
- Lid
- devogel
- Lid
denken jullie dat het echt beter is om met een Whites Classid ID
gaat zoeken in omgeving Nijmegen of dat je net zo goed een van 150 Euro kunt nemen, zal het veel verschil maken in de dingen die je vind,
zijn er nog andere goede detectors die ongeveer evenveel kosten als de whites classid id (325 euro)?
gaat zoeken in omgeving Nijmegen of dat je net zo goed een van 150 Euro kunt nemen, zal het veel verschil maken in de dingen die je vind,
zijn er nog andere goede detectors die ongeveer evenveel kosten als de whites classid id (325 euro)?
-
- Lid
- Contacteer:
Bastonge en omstreken is al helemaal leeggezocht.
Giel schreef:Ik volg deze topic niet echt, maar is er eigenlijk noch een "Zoektocht met metaaldetector met Forumleden"? Ik krijg er binnenkort één van mijn stiefopa, een White's. ik ga vrijdag naar Bastogne eens gaan kijken. Maar hoe doen jullie research over waar wat te vinden is?
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
- LHek
- Lid
- Contacteer:
Prijs maakt niet zoveel uit en van de merken heb ik niet veel verstand. Mijn tip: ga op zoek naar een goede tweede handse, die zijn (meestal) ook goed en niet zo duur.devogel schreef:denken jullie dat het echt beter is om met een Whites Classid ID
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
-
- Lid
- Contacteer:
Ja denk wel een paar, maar t ligt er echt niet vol mee ofzo hoor, en i ben een keer in Hürtgenwald wezen zoeken, heel weinig succes, maar 1 (mooie messing) granaatscherf, en veel boswachters tegengekomen 

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience