Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Als jullie je adres geven, dan kan ik jullie de kaarten opsturen, maar het lijkt me leuk om even de namen van de mensen die op zich wel mee zouden willen gaan op een rijtje te zetten:
Ironmarc
Bjornspin
Stijn
En wie voelt er nog meer voor?
Het is best saai als je moet gaan lopen kijken hoor, Roel.
Het lijkt allemaal heel wat, maar als je eenmaal ter plaatse bent, dan ga je staan en doe je je detector aan en ga je langzaam lopen.
Dat neemt niet weg dat wanneer hij gaat piepen het spannend wordt.
Wanneer wil je gaan?? We kunnen wat mij betreft eind April, begin Mei of Juni. Eerder lukt mij niet en half mei tot eind mei ga ik op vakantie. Juni lijkt me wel aardig, is het niet meer zo koud .
En welke dag van de week gaat jullie voorkeur uit? Doordeweeks is misschien wel makkelijk, is het niet zo druk in de bossen. In t weekend trekt heel Nederland de bossen in als t goed weer is!
Ik weet niet of het iedereen lukt om doordeweeks te kunnen....................
Ik kan ook niet doordeweeks. Ik moet ook naar school (nouja, na julie ben ik als het goed is eindelijk van school af )
Of men moet het tijdens een vakantie willen doen?
Ironmarc, heb je msn?
Dat gaat ook wat sneller dan......
Laatst gewijzigd door Stijn op 24 feb 2004, 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb zeer binnenkort een week lang vakantie, ook dan zou ik kunnen..., ik weet niet hoe dat bij jullie zit, aangezien de vakantieperioden nog weleens verschillen in de verschillende provincies...
dan moeten we kijken voor in de zomervakantie, dan heeft iedereen teminste vrij en is het week beter, teminste dat weet je maar nooit hiero!
Msn heb ik nog niet...ja ik weet het ik ga niet echt mee met de tijd
Wel gaaf dat er dan zoveel menden meegaan!
marc in het "leden stellen zich voor topic" heeft een groot deel van de "harde kern" zich voorgesteld http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=95
De meeste hebben ook hun leeftijd daarbij gezet.
Stijn, ik heb het boek van Harry Jongen bij de bieb gehaald en het is inderdaad een zeer interessant boek! Aanrader, niet alleen vanwegen de identificatie van Engelse soldaten maar dat speelt zeker wel mee
Dat hoor ik graag, de daden bij de woorden.....
Goed boek is het he, echt een aanrader wat dit onderwerp betreft.
Maar wanneer zouden jullie willen gaan zoeken.
Ik heb deze week vakantie gekregen........