Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emblemen zijn of (hele slechte) repro of na oorlogs.
Maat is erg klein.
Als je hem op een pop wilt hebben zou ik toch wel uitkijken na een size 9 tot 13.
Verder lijkt hij mij wel goed.
Alleen vind ik het persoonlijk wat raar dat de laatste 2 cijfers van de stempel op het label niet meer leesbaar zijn en dat de rest wel goed duidelijk is.
De waarde ligt zonder emblemen rond de 125 euro tot een 135.
Over de Airborne emblemen kan ik niks zeggen. Te weinig kennis daar over.
Jasje zelf is gewoon goed, maar net wat Haplo zegt het is een erg kleine maat. Ga er maar vanuit dat je die niet op ene pop krijgt.
De waarde van het jasje ligt voor mijn gevoel lager dan de 125 a 135 die Haplo aangeeft. Normaal zouden die jasjes dit bedrag zeker wel doen. Maar omdat dit zo'n kleine maat is en je daardoor niet veel met dit jasje kan doen, denk ik dat de waarde nog wel iets lager ligt. Er is weinig vraag naar jasjes in zo'n kleine maat. Ik zou in ieder geval niet bereid zijn de normale prijs te betalen voor zo'n klein jasje.
Hartelijk bedankt voor jullie reacties mannen.
De jas heeft idd. wel een kleine maat, maar hij paste perfect op mijn buste .
Zolang hij maar authentiek is zou ik zo zeggen
Mijn kennis over deze emblemen is ook erg gering Nico.
Maar kijk maar eens naar die groene gestikte rand om het embleem heen.
Deze klopt niet met de originele ww2 uitvoeringen.
Ja dat was ook iets wat mij direct opviel. Maar is het misschien niet gewoon garen waar het embleem mee vast is gezet aan het jasje? Vind het in ieder geval niet makkelijk om te zien.
Wat ik nooit gezien heb op de P40-labels is het ""Heavy duty dress"-label. Ik heb enkel de "battle dress blouse" labels gezien. Is dit een speciale uitvoering of zo?