Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik ben van plan binnenkort een britse koppel en een set britse kruisriemen te kopen. (wo2) hoeveel kosten die nou eigenlijk? kruisriemen heb ik wel zien liggen voor 10 euro (wo2) en ook wel een koppel voor 20 euro (1953) maar wat de echte waarde nu is
Als je wilt kan ik wel een setje kruiriemen voor je regelen (oorlogs). Deze hebben ze in overvloed bij de dump in Alkmaar voor maar E2,- per setje.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
@rutger ik ga binnenkort mee met een kennis van me. die zeer goed bevriend in met een andere verzamelaar/handelaar. diegene heeft het spul ook. eerst even kijken of ik het daar ronde dezelfde prijs kan krijgen.
koen schreef:Nico heeft over mint staat, ik denk dat jij het over kruisriemen met blanco er op hebt.
Nee hoor, niks geblancoed. Mint staat, zijn bijna allemaal voor 1945 gedateerd met Bata.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''