foto's van het ardennenoffensief gevraagd

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
WWII_british
Lid

foto's van het ardennenoffensief gevraagd

Bericht door WWII_british »

hoi, hebben jullie zelf foto's van het ardennenoffensief die jullie even willen posten, niet dat ik ze wil kopieren maar ik wil eens wat andere foto's dan die dat steeds terugkomen in de boeken
foto's van Engelse en US soldaten bij the battle of the bulge

en vinden jullie at het kan om onder een Engelse greatcoat zo'n snowcamouflagetrousers te dragen?
en heeft iemand mss een foto?

groeten

n
Michiel M.
Lid
Contacteer:

Re: foto's van het ardennenoffensief gevraagd

Bericht door Michiel M. »

WWII_british schreef:hoi, hebben jullie zelf foto's van het ardennenoffensief die jullie even willen posten, niet dat ik ze wil kopieren maar ik wil eens wat andere foto's dan die dat steeds terugkomen in de boeken
foto's van Engelse en US soldaten bij the battle of the bulge
http://www.google.com

Zucht..
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
WWII_british
Lid

ik bedoel foto's uit jullie eigen collectie, zo ver was ik nu ook al wel hoor..
groeten
n
Rick..
Lid

Bericht door Rick.. »

WWII_british schreef:ik bedoel foto's uit jullie eigen collectie, zo ver was ik nu ook al wel hoor..
groeten
n
Tsjah,
De meeste collecties staan dan in boeken enzo, ik weet niet of veel mensen zin hebben om dat te scannen en als het dan op internet staat dan zou het meeste wel met google te vinden zijn ;)

Probeer anders eens pagina 100 van afbeeldingen ofzo :lol:
sobel
Lid

Bericht door sobel »

Heel grappig, of je hebt ze of niet, anders gewoon lekker niet posten graag.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
WWII_british
Lid

probeer zelf maar eens op " google " steeds weer dezelfde foto's van die tigertank enzo en er zijn niet eens honderd pagina's :?
en waarom zou een foto uit een privecollectie perse in een boek staan??
maarja laat maar, jullie zullen het toch niet begrijpen

trouwens als je het al teveel vind om even een foto in te scannen voor een mede-verzamelaar waarom zit je dan op dit forum??

groeten
n
Daan S.
Lid

Bericht door Daan S. »

Hier staan er enkele tussen,

Persfoto's
johan willaert
Lid
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

WWII_british schreef:trouwens als je het al teveel vind om even een foto in te scannen voor een mede-verzamelaar waarom zit je dan op dit forum??
Alleszins niet om zeer duurbetaalde foto's uit mijn prive-collectie zomaar gratis te grabbel te gooien op een publiek internet-forum.....

Gratis foto's vind je massaal in boeken en op internet.... Foto's uit privé-verzamelingen zijn nu eenmaal privé....
Met dergelijke opmerkingen zoals hierboven wens ik je veel succes om enige reactie te krijgen.... :roll:
Misschien kan jij eerst wat constructieve informatie bijdragen alvorens informatie te gaan 'eisen'
29th Let's Go!!!!!
WWII_british
Lid

ik wil ze niet afnemen zet er gerust je naam op ik "koeienletters", ik il enkel wat foto's zien om mijn pop te maken wat het best is qua uitrusting enzo
ik bedoel gewoon dat het nogal een stomme opmerking was door even naar " google " te verwijzen..
groeten
n
WWII_british
Lid

qua info leek het mij makkelijker om gewoon foto's van the bulge te vragen maar hier de twee belangrijkste details:
- greatcoat of mackinaw
- mijndetector
Michiel M.
Lid
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

WWII_british schreef:ik wil ze niet afnemen zet er gerust je naam op ik "koeienletters", ik il enkel wat foto's zien om mijn pop te maken wat het best is qua uitrusting enzo
ik bedoel gewoon dat het nogal een stomme opmerking was door even naar " google " te verwijzen..
groeten
n
Jongen toch.. Leer eerst even schrijven.

Dan, er staan MASSA'S foto's van US GI's tijdens de Bulge op internet.. Gebruik eens andere zoektermen, zoek op Divisies etc etc..
Koop anders gewoon een boek, is nog nuttig ook. Kijk eens verder dan je neus lang is..

Denk niet dat iemand nou nog de moeite neemt om foto's uit een privéverzameling in te scannen voor je.
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
koen
Lid

Bericht door koen »

Idd, zeker als het alleen voor een pop is :wink:
Sam
Lid

Bericht door Sam »

WWII_british schreef:qua info leek het mij makkelijker om gewoon foto's van the bulge te vragen maar hier de twee belangrijkste details:
- greatcoat of mackinaw
- mijndetector
ik begrijp dus dat je een pop wilt maken met de uitrusting en daarvan voorbeelden wilt hebben?

Greatcoat
Afbeelding

Mackinaw
Afbeelding

alstu
:lol:
WWII_british
Lid

Michiel M. schreef:
WWII_british schreef:ik wil ze niet afnemen zet er gerust je naam op ik "koeienletters", ik il enkel wat foto's zien om mijn pop te maken wat het best is qua uitrusting enzo
groeten
n
Jongen toch.. Leer eerst even schrijven.

Dan, er staan MASSA'S foto's van US GI's tijdens de Bulge op internet.. Gebruik eens andere zoektermen, zoek op Divisies etc etc..
Koop anders gewoon een boek, is nog nuttig ook. Kijk eens verder dan je neus lang is..

Denk niet dat iemand nou nog de moeite neemt om foto's uit een privéverzameling in te scannen voor je.

wat zijn jullie een bende zeikerds moeilijk he even een foto maken of in de scanner stoppen zo'n foto en zoals ik al zei schrijf er desnoods in reuze letters je naam op maakt mij niet uit

SAM, heel grappig hoor jij kan mss ook beter eerst leren lezen

doe er maar een slotje op als dit al te moeilijk is voor de heren ik zoek mij wel een ander forum war men niet begint te zagen en te leuteren dat het al teveel is om even een foto in te scannen

en ps: boeken heb ik genoeg maar ik wil eens wat andere foto's

toch bedankt stravers en sobel

groeten
n
Sam
Lid

Bericht door Sam »

WWII_british schreef:bladieblablabla

wat zijn jullie een bende zeikerds moeilijk he even een foto maken of in de scanner stoppen zo'n foto en zoals ik al zei schrijf er desnoods in reuze letters je naam op maakt mij niet uit

SAM, heel grappig hoor jij kan mss ook beter eerst leren lezen

doe er maar een slotje op als dit al te moeilijk is voor de heren ik zoek mij wel een ander forum war men niet begint te zagen en te leuteren dat het al teveel is om even een foto in te scannen

en ps: boeken heb ik genoeg maar ik wil eens wat andere foto's

toch bedankt stravers en sobel

groeten
n
wat zeur je nou?? :h ik probeerde je te helpen:
groeten
n
ik geef je voorbeelden van hoe die dingen eruitzien...
En als je originele foto's zoekt, die dingen kunnen oud zijn en beschadigen onder een scanner.
Gesloten