Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik wil er graag van alles bij zoeken... maar wat moet erbij... Ik heb al de loopzak, onderdelentas enzovoort.... maar wat er nu in die tassen moet... gereedschap!!! maar wat???? Er zijn hier en daar wel wat vage foto's maar wie heeft een dergelijke tas compleet en kan wat foto's regelen
voor de onderdelen tas. heb je denk ik gewoon de schoonmaak set nodig die ook gebruikt werd voor de lee enfield. olie buisje, (ik weet de naam niet)het touwjte i.m.p pompstop, doek enz. een sleutel die je zelf al hetb verder weet ik niet. (engels zakmes werd ook wel gebruikt om iets los te maken ofzo) en je zou er nog een kist bij kunnen kopen waar bren magazijnen in zaten.
maar nu de vraag. je mag toch helemaal geen automatische wapens hebben in nl? tenzij ze door de helft zijn gezaagt. dat is bij deze bren niet het geval lijkt me. hoe zit dat?
special air service schreef:maar nu de vraag. je mag toch helemaal geen automatische wapens hebben in nl? tenzij ze door de helft zijn gezaagt. dat is bij deze bren niet het geval lijkt me. hoe zit dat?
Als je op de site van deze persoon had gekeken had je gezien dat deze een grote collectie heeft met veel meer automatische en semi-automatische wapens en in het gedeelte "verzamelingen en collecties" van dit forum heeft hij ook een topic en daarin staat ook dat hij alle benodigde vergunningen voor handen heeft. Geen problemen dus in dit geval.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
special air service schreef:ah gevonden! nu snap ik het. zijn die vergunningen niet heel moeilijk om te krijgen?
Ja, die zijn vrij lastig te krijgen.
Nu weer on-topic..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944