Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Motorrijbroek uit de jaren 50 - 60. Om meerdere fora is dat al verteld geweest. En zeker geen 200€ waard zoals het op marktplaats wordt aangeboden. Die SS grafzerk op marktplaats is trouwens ook fake.
Het spul wat ik jullie aanbied gaat viavia.. Deze broek heb ik dus niet gekocht, en is ook niet van mij maar verkoop ik voor een handelaar in de buurt, dit zijn de items die bij hem op de beurs blijven liggen zeg maar. Hij vroeg mij of ik het eens via internet wou noch het US motor spul. Dus ging ervan uit dat deze wel ok zou zijn. De grafzerk is dus ook niet de mijne. Maar verkoop ik dus ook voor hem. Het mooie aan het verhaal is dat de grafzerk enkele jaren ten toongesteld is geweest in het museum te Schaarsbergen. Originaliteit kan inderdaad niet gegeven worden want men zal nooit weten of dit ok is of niet.
'War is delightful for those who have not experienced it'
Maar waarom verkoop jij dan iets als origineel (ook al is het voor een ander) terwijl je weet dat het niet origineel is! dit doet je naam niet echt ten goede...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
De grafzerk heb ik niet als origineel te koop aan geboden, maar bij de broek had ik inderdaad beter moeten nadenken. Zal de advertentie even veranderen, helaas kan ik nix aan de prijs doet, dit is zijn minimale prijs.
'War is delightful for those who have not experienced it'
viny schreef:De grafzerk heb ik niet als origineel te koop aan geboden, maar bij de broek had ik inderdaad beter moeten nadenken. Zal de advertentie even veranderen, helaas kan ik nix aan de prijs doet, dit is zijn minimale prijs.
Tuurlijk niet, zeg hem gewoon dat het nep is, en dat hij er dus geen €200,00 voor zal krijgen.