viny schreef:Bij hem niet.
Een complete M42 set kost tegenwoordig wel meer dan 1250 Euro.. Bij de laatste (minte) M42 set, die apart werd verkocht, op eBay ging de broek voor ruim 2000 Dollar weg en het Jacket voor de zelfde prijsklasse.. Die M42 set die Michel heeft liggen kost inderdaad 1250 Euro, máár..
Het Jacket is in niet al te beste staat, de Trousers zijn opnieuw gekleurd (dus het Jacket en de Trousers matchen niet).
En daarnaast is het label niet meer leesbaar.. Dan is 1250 inderdaad een gangbare prijs.
Een orgineel gemonteerde 101AB M42 kost inderdaad wel meer dan 1250.. Ik denk dat je dan wel rond de 3000/4000 Euro zit..
Voor de rest.. alles is orgineel, zoals door Michel aangegeven. De para heeft enkel een Westinghouse AB liner, ipv van een Inland.
(Westinghouse is pas vanaf Market Garden gebruikt) Dit is goedkoper voor de koper, daar de liners ongeveer 1200 Euro in waarde schelen..
Het uniform is lijkt me inderdaad samengesteld. Het is bijna onmogelijk om tegenwoordig nog een compleet orgineel bij elkaarhorende M42 set te vinden.. (dus óók met bijbehorende helm en equipment)
Die zitten (bijna) allemaal bij Detrez of Bando..
@ Haplo; de 10.000 die ik schatte, is een minimum.. Ik verwacht dat de prijs nog wel wat hoger ligt..
seabee schreef:Misschien is het wel handig als iemand het eens aan Michel zelf vraagt wat de pop moet kosten
Ik heb Michel vanmiddag gemaild. Zodra ik antwoord heb, laat ik de prijs wel weten..