Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
marf schreef:Denk het wel !
Als je ziet naar de prijzen
Prijzen zijn natuurlijk geen goede indicatie. Ik kan voor een repro parahelm ook 2000 EUR. vragen, daar wordt hij nog niet origineel wo2 van.
Maar uit de wink maak ik op dat je dat zelf ook al had begrepen Marf.
In ieder geval is Clements wat dat betreft een betrouwbare verkoper en over het algemeen zijn z'n specials inderdaad originele items. Echter mag je hier natuurlijk nooit blindelings vanuit gaan en moet je altijd je eigen verstand blijven gebruiken. Als je zelf over de originaliteit twijfelt zou ik zeker eerst wat onderzoek doen voordat je overgaat tot aankoop.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
seabee schreef:Misschien is het wel handig als iemand het eens aan Michel zelf vraagt wat de pop moet kosten
Ik was op 2 juli laatstleden in de winkel en naar ik me herinner was de prijs ergens rond de 12.000Euro....
Ik kan er zo'n 1.000 of 2 naast zitten, maar het was zoiets....
seabee schreef:Misschien is het wel handig als iemand het eens aan Michel zelf vraagt wat de pop moet kosten
Ik was op 2 juli laatstleden in de winkel en naar ik me herinner was de prijs ergens rond de 12.000Euro....
Ik kan er zo'n 1.000 of 2 naast zitten, maar het was zoiets....