Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Peter schreef:Ik ben in het bezit van een named 11th Airborne Ike uniform, wat maar een fractie kost van een 101st Airborne Ike uniform.
Het is inderdaad net wat de gek ervoor geeft, en die gekken zijn wij..
Nou peter, ik wist al dat je in het bezit was van dit uniform(erg mooi overigens!!!), maar dat zou dan ook wel eens flink in prijs kunnen stijgen als die PTO-serie af is.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Lieutenant 1e klass schreef:
En ik vind dat parachuut springen ook wel "cool"
Er zijn genoeg andere divisies die parachutje springen.
ff ontopic.
Dat BoB heeft bijgedragen aan de vele aandacht aan de 101st is ongetwijfeld. Maar het mooie van BoB is dat het mensen aantrekt als ze het hebben gezien en ze meer willen weten erover en zo ook interesse in de rest van wo2 te krijgen. BoB is ook een makkelijk begin om je in te intereseren omdat er veel over te vinden is. Daarom is voor veel verzamelaar de 101st een goed begin en uiteindelijk zullen ze er later achterkomen dat er ook ander divisies hebben gevochten en als je denkt dat Easy alleen wo2 heeft gewonnnen ben je gewoon dom.
Zelf begin ik nou ook met 101st te verzamelen. Ik ben ook pas 17 en ben van plan om later ook naar andere divisies over te gaan maar het is een makkelijk begin en uiteindelijk zullen ze door het beginnetje van BoB erachter komen dat er meer in wo2 is gebeurd.
Dus BoB is eigenlijk gewoon bevorderend om de hele wo2 te herdenken. Want daar gaat het uiteindelijk om en de rest van de oorlog zal na BoB al snel komen.
Never Forget Them schreef:Zelf begin ik nou ook met 101st te verzamelen. Ik ben ook pas 17 en ben van plan om later ook naar andere divisies over te gaan maar het is een makkelijk begin
Items van de 101AB verzamelen is in 2006 zowat het duurste en moeilijkste verzamelen wat er is......
Bespaar jezelf een pak geld en ontgoocheling en begin ineens met de andere eenheden.....
Never Forget Them schreef:Zelf begin ik nou ook met 101st te verzamelen. Ik ben ook pas 17 en ben van plan om later ook naar andere divisies over te gaan maar het is een makkelijk begin
Items van de 101AB verzamelen is in 2006 zowat het duurste en moeilijkste verzamelen wat er is......
Bespaar jezelf een pak geld en ontgoocheling en begin ineens met de andere eenheden.....
JOhan
Omdat ik nog niet zoveel over wo2 weet is dit juist een makkelijk om te beginnen omdat er veel over deze kleding te vinden is. En zelf vind ik dit ook mooie unformen. En als je goed zoekt vallen die prijzen hartstikke mee
Ik heb nog nooit orgineel US Airborne spul voor een redelijke of lage prijs gezien en al helemaal niet van de 101st. Ik verzamel het niet, maar als ik wat tegenkom kijk ik er toch altijd even naar, maar het kost altijd een fortuin. Voor de prijs van een orginele 101st airborne jumpsuit kan ik zowat 1,5 a 2 complete USAAF piloot neerzetten!!!
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
SiNiStEr schreef:Ik heb nog nooit orgineel US Airborne spul voor een redelijke of lage prijs gezien en al helemaal niet van de 101st. Ik verzamel het niet, maar als ik wat tegenkom kijk ik er toch altijd even naar, maar het kost altijd een fortuin. Voor de prijs van een orginele 101st airborne jumpsuit kan ik zowat 1,5 a 2 complete USAAF piloot neerzetten!!!
Ik heb dan repro voor re-enacting maar ik weet niet wat een USAAF piloot kost maar een 101st pak kan je als je goed zoekt voor lage prijzen (repro) vinden. En orgineel weet ik ook de kosten niet precies maar al wel een paar aanbiedingen daarvan tegen gekomen. Als je echt opzoek gaat en geduld hebt heb je kans om iets van de 101st tegen een mooi prijsje tegen te komen
Skylighter schreef:Bij de eerste de beste aanbieding mag je mij een pm sturen en krijg je van mij 10% van de prijs die ik er voor betaald heb als tipgeld.
Wat is voor jou dan een aanbieding
En wat wil je hebbe
Skylighter schreef:Bij de eerste de beste aanbieding mag je mij een pm sturen en krijg je van mij 10% van de prijs die ik er voor betaald heb als tipgeld.
En wat wil je hebbe
Laat maar eens horen wat je zo onder andere allemaal al tegen bent gekomen dan voor een leuke prijs.
En wat wil je hebbe
Laat maar eens horen wat je zo onder andere allemaal al tegen bent gekomen dan voor een leuke prijs.
Dat kan nu trouwens nog lang duren want nu ben ik niet meer actief opzoek want ik heb mijn spullen al. Maar ik kan mss nog wat tegen komen. Maar als ik alleen al voor Brits kijk waar ik niet actief naar opzoek ben maar daar kom ik geen smocks tegen onder de €200,- En 101st jumpsuit heb ik nieuw repro voor €125,- En heb ze goedkoper gevonden (achteraf)
Laatst gewijzigd door Never Forget Them op 08 feb 2006, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.