M1 helm

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Bakel
Lid

Bericht door Bakel »

Peter schreef:Ik PB je wel als ik er één te koop zie. Voorkeur voor een fixbale of swivelbale?
Maakt niet uit, wel iedergeval met frontseam zodat die zeker WO2 is :), op vorige pagina staat foto van binnekant, van de buitenhelm
Peter
Lid
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Waar zijn de kinbanden van de buitenpot gebleven? 200 euro voor die buitenpot en de postwar liner is in elk geval veel te veel geld.... Op de vorige foto meende ik toch écht kinbanden aan de buitenpot te zien zitten... :?
Daar is 'ie weer!
Bakel
Lid

Bericht door Bakel »

Damn was me zelf nog eens niet opgevallen :O, want op deze foto zitten ze er wel weer aan :O...

Afbeelding
Peter
Lid
Contacteer:

Bericht door Peter »

Laten liggen die pot, zou ik zeggen...
Daar is 'ie weer!
Bakel
Lid

Bericht door Bakel »

Idd,

Kom vast wel betere tegen voor die prijs :)
Peter
Lid
Contacteer:

Bericht door Peter »

Bakel schreef:Idd,

Kom vast wel betere tegen voor die prijs :)
Zeker, hoewel goeie fixbales wel aardig duur aan het worden zijn.... Aan een swivelbale kan ik je wel helpen, ik hoor het wel! ;)
Daar is 'ie weer!
ww2passion
Lid

Bericht door ww2passion »

Hoi,
Ik vind de steel pot wel wat hebben, mooi gepersonaliseerd (als dit origineel zou zijn, you never know). Mss. kan je iets bedingen met de verkoper van dit ding, alleen de pot kopen bijvoorbeeld ? Guy
Peter
Lid
Contacteer:

Bericht door Peter »

Met dat gepersonaliseerde spul is het eigenlijk net wat men geloven wil... Moeilijk na te gaan. Puur naar de pot gekeken is 200 erg duur, daarvoor is het mogelijk een minte fixbale M1 pot te kopen, zonder liner.
Daar is 'ie weer!
Bakel
Lid

Bericht door Bakel »

Inderdaad, ik kijk nog wel even wat ik ermee doe :), ben iedergeval bij deze opzoek dus naar een mooie M1 helm, frontseam.
ww2passion
Lid

Bericht door ww2passion »

Als je alleen de steel pot zou kopen, moet er wel van de prijs af he jongens ! Guy
Peter
Lid
Contacteer:

Bericht door Peter »

Bakel schreef:Inderdaad, ik kijk nog wel even wat ik ermee doe :), ben iedergeval bij deze opzoek dus naar een mooie M1 helm, frontseam.
Die heb ik waarschijnlijk nog wel eentje voor je, met een wat brakke Firestone liner. PB me maar, zou ik zeggen.
Daar is 'ie weer!
dutchhelmets
Lid
Contacteer:

Bericht door dutchhelmets »

hallo Bakel, waarom bied jij jou helm aan op MP als zijnde origineel wo2 terwijl al op deze topic al uitgelegd is door de kenners dat het een na-oorlogs binnenwerk betreft. jammer hoor!
i'd rather die scared to death than die bored to death
sobel
Lid

Bericht door sobel »

Een erg vervelende actie, tevens de reden dat Bakel voorlopig niet meer welkom is in de collectorsgroep! Opheldering ontvang ik graag!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Richard1976
Lid
Contacteer:

Bericht door Richard1976 »

dutchhelmets schreef:hallo Bakel, waarom bied jij jou helm aan op MP als zijnde origineel wo2 terwijl al op deze topic al uitgelegd is door de kenners dat het een na-oorlogs binnenwerk betreft. jammer hoor!
Volgens mij is Bakel op zoek naar een M1 helm en wilde deze helm kopen, niet verkopen. Lijkt mij dan ook niet zijn advertentie.
Bakel schreef:Maar tips waar een M1 helm te koop staat ik hoor het graag! (frontseam), gelieve geen ebay
Bakel schreef:Inderdaad, ik kijk nog wel even wat ik ermee doe , ben iedergeval bij deze opzoek dus naar een mooie M1 helm, frontseam.
Bakel schreef:Thnx Peter, nu weet ik waar ik voort op moet letten, want ben namelijk opzoek naar een M1 helm
Peter
Lid
Contacteer:

Bericht door Peter »

Zeker een misverstand!!!! Bakel ZOEKT een helm, die helm die hij liet zien wilde hij aanvankelijk kopen. ;)
Daar is 'ie weer!
Plaats reactie