Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wow, even niet meer gecheckt hier en ik wordt meteen afgezeken :S lekker is dat !
Ik ZOEK een M1 helm en kwam deze op marktplaats en ik vroeg HIER om informatie of deze wel correct is damn leer eerst eens het topic te lezen voordat je antwoord geeft dat nergens op slaat (dutchhelmets)!.
To Sobel, als je me beginpost leest kun je er zelf uithalen dat ik een helm zoek. Dus ook beetje overdreven om me te weigeren etc. :S
nou, wat slecht van me. bij deze dan normaals mijn oprechte excuses.
ik weet wel een aantal wo2 m1 helmen te liggen(4 stuks) voor de verkoop waaronder een hele mooie swivel bale, front seam met een CUPAC liner. check je mail box, ik stuur wel de gegevens op.
groet.
i'd rather die scared to death than die bored to death
dutchhelmets schreef:nou, wat slecht van me. bij deze dan normaals mijn oprechte excuses.
ik weet wel een aantal wo2 m1 helmen te liggen(4 stuks) voor de verkoop waaronder een hele mooie swivel bale, front seam met een CUPAC liner. check je mail box, ik stuur wel de gegevens op.
groet.
CAPAC liner. Is de liner ook los te koop? Het is de enigste liner fabrikant die ik nog niet heb.
dutchhelmets schreef:nou, wat slecht van me. bij deze dan normaals mijn oprechte excuses.
groet.
CAPAC liner. Is de liner ook los te koop? Het is de enigste liner fabrikant die ik nog niet heb.
Zat ik ook al aan te denken, maar er zijn nog enkele fanbrikanten meer die ik nog niet heb, over de uitvoeringen nog maar te zwijgen! Maar ik geloof dat we enigzins offtopic gaan?
Als dat vaste haken zijn, steken ze te ver uit de helm. Heb je geen close up? Zo op het eerste oog is het een no no. Originele bandjes bestaan uit 11 geweven rijen naast elkaar, de meeste repro's hebben er 10.