Leg bag
- Mauserwerke
- Lid
Leg bag
Ik kan in een ruil binnenkort wellicht een originele in goed staat verkerende 'leg bag' aankomen uit (ik meen) 1944.
Iemand enig idee waar ik in waarde aan moet denken? (kan helaas geen foto's aankomen)
Iemand enig idee waar ik in waarde aan moet denken? (kan helaas geen foto's aankomen)
- Maj.Cain
- Lid
- Contacteer:
- Mauserwerke
- Lid
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- Mauserwerke
- Lid
- Maj.Cain
- Lid
- Contacteer:
- Mauserwerke
- Lid
- Loek D.
- Lid
Gewoon kopen voor de vraagprijs van deze man...Mauserwerke schreef:Niet verwacht... maar ik denk dat ik hem eerst eerlijk ga vertellen wat het waard is dan.Michiel M. schreef:Nee hoor, orginele Legbags zijn erg moeilijk aan te komen en zijn idd erg prijzig..
Heb je wat foto's?
Geen foto's helaas.
Maak het jezelf nu niet moeilijk, koopjes bestaan nog steeds.

- Mauserwerke
- Lid
- SiNiStEr
- Lid
Zou er zeker niet te lang mee wachten voordat de man hem aan een ander geeft of verkoopt en vergeet dat hij hem aan jou zou verkopen.Mauserwerke schreef:Jaja.... ik snap wat jullie bedoelen. Economisch gezien klinkt het heel aantrekkelijk maar ik moet de man ook nog elke week in de ogen aan kunnen kijken en laat staan, ook kunnen slapen (lees hier innerlijke moreel ethische conflicten).
Ik ga er nog ff over denken dan.

'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- Mauserwerke
- Lid
Ik ben het met PIPO eens (denk ik).Loek D. schreef:Maarja, jij heet dan ook niet voor niets PIPO hèPIPO schreef:Als ik jou zou zijn zou ik de eerlijke waarde zeggnen.
Ik denk dat hij dat het meest op reis stelt.
Er is ook nog zoiets als ethiek en ik denk dat je je 'vrienden' op deze manier niet kunt behandelen. Nu zeg ik niet dat hij een dikke maat is (oud en zo) maar ik heb veel van hem geleerd en zie hem nog elke week. Hij heeft veel dingen van grote waarde heb ik zo gezien. Ook nog een originele jumpwing van een para uit deze regio.
Zijn vader hielp toendertijd mee met lichamen opruimen en herbegraven en daar zijn veel spullen van overgebleven. Ik heb lang niet alles gezien maar durf zo te zweren dat er zowat een complete Paratrooper op zijn zolder ligt. Heb hem nu wel op het hart gedrukt dat hij NIX moet wegdoen en als hij het al wil doen ff de waarde laten checken.
Ik ga het hem wel vertellen.... een keer.... als ik hem weer zie