Leg bag

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Erik S.
Lid

Bericht door Erik S. »

Mijn zolderm misschien :lol:
Michiel M.
Lid
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Mauserwerke schreef:Voor diegene die riepen dat ik het moest kopen en dan met vierdubbele winst verkopen.... denk eens of je dat met je eigen vrienden ook zou doen?
Dat heeft niemand gezegt.. Sommigen hebben alleen aangegeven dat als je de vraagprijs had betaald, je een mooi koopje had gemaakt en niemand tegen de schenen had geschopt..

Maargoed, je voelt je het beste bij deze keuze. Dan is dit (voor jou) de beste keuze.
Hopelijk zoekt hij een goed museum dat de bag niet, zoals Johan al aangaf, na een tijdje verkoopt..
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
rood
Lid

Bericht door rood »

Eerst wilde hij hem ruilen/verkopen en nu opeens niet meer, maar opeens wil hij hem aan een museum schenken.

hmmm....
Mauserwerke
Lid

Bericht door Mauserwerke »

rood schreef:Eerst wilde hij hem ruilen/verkopen en nu opeens niet meer, maar opeens wil hij hem aan een museum schenken.

hmmm....
Iets wat veel voorkomt zoals een bajo kun je makkelijk verkopen. Daar zijn er meer als zat van. Als je iets hebt wat heel schaars is zal een museum daar ook wel bij gebaat zijn en hebben heel veel mensen er iets aan.
Ik kan er me wel iets bij indenken hoor.
ww2passion
Lid

Bericht door ww2passion »

Tja, dag legbag ! Ik zou er compleet gek van worden, zou mij dit zijn overkomen ! Het is toch niet omdat je zo'n mooi item zou aannemen voor je verzameling, dat je dan ineens een bedrieger zou zijn ? Man toch, je zou pas een charlatan zijn als je hem achter z'n rug door zou verkopen !
Nu is het te laat, op naar het museum ! Guy :?
Maj.Cain
Lid
Contacteer:

Bericht door Maj.Cain »

:frownno: life just ain't fair....
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
Plaats reactie