Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb hem gevonden op een vooroorlogse boerderij in een gebied waar vroeger V1's afgeschoten werden, in de duinen. Dus ik vermoed dat het een patroon uit de WO2 is.
Het is een bruinkleurige patroon, ongeveer 53 mm lang, de doorsnee van de opening is ongeveer 5 mm en de onderkant 13 mm. Op de onderkant staat 33 en nog een tekst die vervaagd is.
Wie kent deze patroon en weet waar hij vandaag komt?
Ik heb hem gevonden op een vooroorlogse boerderij in een gebied waar vroeger V1's afgeschoten werden, in de duinen. Dus ik vermoed dat het een patroon uit de WO2 is.
Het is een bruinkleurige patroon, ongeveer 53 mm lang, de doorsnee van de opening is ongeveer 5 mm en de onderkant 13 mm. Op de onderkant staat 33 en nog een tekst die vervaagd is.
Wie kent deze patroon en weet waar hij vandaag komt?
Haha! Das toevallig, Wij zoeken vaak in de zilk,we komen zelf uit hillegom. Maar zijn ook al een aantal keer in vogelezang wezen zoeken waar wij deze ook tegenkwamen.