Info over bodemvondst hulzen reinigen.

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
WW2 Vetaran
Lid
Berichten: 268
Lid geworden op: 18 mar 2008, 15:03

Re: Info over bodemvondst hulzen reinigen.

Bericht door WW2 Vetaran »

Ik heb ook van horen zeggen dat Citroenzuur het beste is want het verwijderd net even wat meer.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Info over bodemvondst hulzen reinigen.

Bericht door S1991 »

WW2 Vetaran schreef:Ik heb ook van horen zeggen dat Citroenzuur het beste is want het verwijderd net even wat meer.
Ja inderdaad.
De volgende keer ga ik wel citroenzuur gebruiken ruikt ook nog iets lekkerder haha.
En het verwijderd meer ;)
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
ammo
Lid
Berichten: 3513
Lid geworden op: 07 aug 2007, 15:04
Gegeven: 3 keer
Ontvangen: 46 keer

Re: Info over bodemvondst hulzen reinigen.

Bericht door ammo »

omgitsme schreef:
WW2 Vetaran schreef:Ik heb ook van horen zeggen dat Citroenzuur het beste is want het verwijderd net even wat meer.
Ja inderdaad.
De volgende keer ga ik wel citroenzuur gebruiken ruikt ook nog iets lekkerder haha.
En het verwijderd meer ;)

Ha Ha , citroenzuur ruikt helemaal niet,
Nemo Me Impune Lacessit
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Info over bodemvondst hulzen reinigen.

Bericht door S1991 »

ammo schreef:
omgitsme schreef:
WW2 Vetaran schreef:Ik heb ook van horen zeggen dat Citroenzuur het beste is want het verwijderd net even wat meer.
Ja inderdaad.
De volgende keer ga ik wel citroenzuur gebruiken ruikt ook nog iets lekkerder haha.
En het verwijderd meer ;)

Ha Ha , citroenzuur ruikt helemaal niet,
Hahaha zelfs nog beter _/-\o_
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Plaats reactie