Info over bodemvondst hulzen reinigen.
-
- Lid
Re: Info over bodemvondst hulzen reinigen.
Ik heb ook van horen zeggen dat Citroenzuur het beste is want het verwijderd net even wat meer.
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Ja inderdaad.WW2 Vetaran schreef:Ik heb ook van horen zeggen dat Citroenzuur het beste is want het verwijderd net even wat meer.
De volgende keer ga ik wel citroenzuur gebruiken ruikt ook nog iets lekkerder haha.
En het verwijderd meer

“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
omgitsme schreef:Ja inderdaad.WW2 Vetaran schreef:Ik heb ook van horen zeggen dat Citroenzuur het beste is want het verwijderd net even wat meer.
De volgende keer ga ik wel citroenzuur gebruiken ruikt ook nog iets lekkerder haha.
En het verwijderd meer
Ha Ha , citroenzuur ruikt helemaal niet,
Nemo Me Impune Lacessit
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Hahaha zelfs nog beterammo schreef:omgitsme schreef:Ja inderdaad.WW2 Vetaran schreef:Ik heb ook van horen zeggen dat Citroenzuur het beste is want het verwijderd net even wat meer.
En het verwijderd meer
Ha Ha , citroenzuur ruikt helemaal niet,

“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton