Boeken US Collectie
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Boeken US Collectie
Hallo allemaal,
Graag heb ik jullie mening want ik ben me van plan om 6 boeken te gaan aanschaffen die mij persoonlijk wel interessant lijken en informatief.
Hier de boeken:
GI Collector´s Guide (die koop ik sowieso)
Mini Guides Normandy: The Breakout van Alexandre Thers
Mini Guides Normandy: First Victories van Alexandre Thers
Mini Guides Normandy: The German Defeat van Alexandre Thers
Mini Guides Soldiers in Normandy: The Americans van Alexandre Thers
Mini Guides Soldiers in Normandy: The Germans van Alexandre Thers
De persoon van wie ik ze eventueel ga kopen vraagt zich voor de Mine Guides €60,- incl. verzending. Is dat een goede prijs voor die boeken?
Graag hoor ik het van jullie.
Grt,
Silvano
Graag heb ik jullie mening want ik ben me van plan om 6 boeken te gaan aanschaffen die mij persoonlijk wel interessant lijken en informatief.
Hier de boeken:
GI Collector´s Guide (die koop ik sowieso)
Mini Guides Normandy: The Breakout van Alexandre Thers
Mini Guides Normandy: First Victories van Alexandre Thers
Mini Guides Normandy: The German Defeat van Alexandre Thers
Mini Guides Soldiers in Normandy: The Americans van Alexandre Thers
Mini Guides Soldiers in Normandy: The Germans van Alexandre Thers
De persoon van wie ik ze eventueel ga kopen vraagt zich voor de Mine Guides €60,- incl. verzending. Is dat een goede prijs voor die boeken?
Graag hoor ik het van jullie.
Grt,
Silvano
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Re: Boeken US Collectie
De mini guides kosten bij bol.com 6,99 per stuk.
http://www.bol.com/nl/p/boeken-engels/s ... index.html
Een stuk goedkoper dus.
http://www.bol.com/nl/p/boeken-engels/s ... index.html
Een stuk goedkoper dus.
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Inderdaad, daar geef ik je gelijk in.
Bij die persoon zelf kan ik ze voor 15 incl. per stuk krijgen, en alle 6 boeken met de GICG voor 102 euro incl.
Maar ik denk dat ik de Mini Guides gewoon bestel via bol.com als ik de rest ook vind.
Bedankt Arjen !
Grt
Bij die persoon zelf kan ik ze voor 15 incl. per stuk krijgen, en alle 6 boeken met de GICG voor 102 euro incl.
Maar ik denk dat ik de Mini Guides gewoon bestel via bol.com als ik de rest ook vind.
Bedankt Arjen !
Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
-
- Lid
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Nee, toen ik hem wou kopen bij bol.com was hij uitverkocht. Maar nu heb ik ene gevonden die hem wel verkoopt, en van hem ga ik hem dus kopen.Skylighter schreef:Heb je de GI Collectors Guide nog steeds niet![]()
Maar dat was niet de vraag die ik stelde

Grt
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Niemand die iets weet over de Mini Guides??
Of ze interessant zijn of informatief???
- Eric
- Lid
Geduld loont...omgitsme schreef:Niemand die iets weet over de Mini Guides??

Na 5 uur geen antwoord verwachten.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Topic staat al sinds gistere... Er wordt meer gekeken dan gereageerd.
En hier heb ik eigenlijk ook niet echt wat aan.. Sorry.
- Eric
- Lid
Niet iedereen zit 24/7 op een forum. Het heeft dan ook geen nut om een paar uur op je eigen reactie te reageren of er niemand iets weet.omgitsme schreef:Topic staat al sinds gistere... Er wordt meer gekeken dan gereageerd.
En het is toch logish dat er meer gekeken wordt dan gereageerd of ligt dat aan mij? Niet elke lezer verzamelt (amerikaanse militaria).
Dan nog ken je altijd 1 van de boekjes kopen om te kijken of er intressante informatie in staat, voor 7 euro....
- michiel01
- Lid
nee eric dat ligt aan jou, net zoals de beurscrisis, de oorlog in Irak en het bestaan van My little Pony......
- Eric
- Lid
Dan nog maar te zwijgen over de massavernietiginswapensmichiel01 schreef:nee eric dat ligt aan jou, net zoals de beurscrisis, de oorlog in Irak en het bestaan van My little Pony......

- Robin V
- Lid
Zonder de boekjes te kennen, lijken ze mij niet bruikbaar als referentiemiddel op zich, maar kunnen ze wel een goede aanvulling zijn op verschillende gevestigde waarden zoals Spearheading D-Day en de Collector's Guides.
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Kijk Robin, daar heb ik wat aan. Bedankt.
Ik heb me nu 4 boekjes besteld wat me wel wat lijken. Kijken of het wat is. Anders stuur ik ze wel weer retour.
Heb gelijk ook een aantal andere boeken bij bol.com besteld
Ik heb me nu 4 boekjes besteld wat me wel wat lijken. Kijken of het wat is. Anders stuur ik ze wel weer retour.
Heb gelijk ook een aantal andere boeken bij bol.com besteld