Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb een Air Medal op het oog. Hij word aangeboden in een grouping (met enkele andere items dus) van de UAAF.
De medaille heeft (zoals op de foto te zien is) een full broach. Ik weet dat deze tot 1943 werden uitgegeven. Zou het nu gaan om een vroeg-oorlogse
Air medal of een (voor-oorlogse). Aan de grouping te zien (victory medal, patches met de bekende "witte achterkant") gaat het om een oorlogse.
Wat denken jullie?
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
Zag hem al op ebay staan.
Volgens mij niet genaamd? Maar als het wel zo is is het natuurlijk fijn meegenomen.
In mijn ogen ziet het er oke uit.
Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Sgt. Gallée schreef:Jongens bedankt voor de adviezen .
In eerste instantie verstuurde de verkoper wel buiten de VS, nu opeens niet .
Kan een slotje op.
In ieder geval bedankt!
Heb ik ook vaker.
Gewoon blijven vragen of hij het toch doet en zeggen dat je goede 'oversea' transactions hebt en ook goede feedback ervoor gekregen hebt.
Meestal doen ze het dan wel.
Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton