Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heb je misschien een wat betere foto van de voorzijde van de baret/kraag emblemen?
Het Artillery baret embleem zal denk ik wel een oorlogse zijn.
Het Queen's Royal regiment (het paard) zou ook wel goed kunnen zijn. Maar denk niet dat het een baret embleem is maar een kraag embleem aangezien hij precies in spiegelbeeld is van het baret embleem.
De afbeelding hier net boven, onderste werd volgens mij al gebruikt tijdens de Eerste Wereldoorlog. Maar geen idee om welke regiment. Ik pluis het uit.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Rechts bovenaan, 10 th Royal Hussars. Zou er normaal op moeten staan onderaan.
Rechts onderaan, kan South Africa zijn. Ze hadden zeker een embleem die erop leek. Ik zou ergens een foto moeten hebben van een graf. Effe zoeken.
1st Zuid-Afrikaanse brigade. Het kan in die richting zijn, maar ik twijfel. Kan je de foto iets groter posten?
De stoffen emblemen zijn helaas geen van allen uit de oorlog.
De " Berlin" zou een `46er kunnen zijn, maar dat moet ik ff nakijken.
Baretemblemen en kraagemblemen: ik kijk ook ff mee.
Floris / MILLER
Werkgroepcoördinator 1 Border, War Department Military Living History Association
--->> http://www.wardepartment.nl" onclick="window.open(this.href);return false; <<---
(Gezocht: Nederlandse VN uitzending Libanon UNIFIL '79-'85 items)