waarde M1 helm ?
-
- Lid
waarde M1 helm ?
Ik heb nog deze m1 helm, nou ben ik benieuwd naar de waarde van deze helm aangezien ik hem van de hand wil doen omdat ik voornamelijk duits verzamel.
Wie o wie helpt me uit de brand ?
Mvg
Wie o wie helpt me uit de brand ?
Mvg
Laatst gewijzigd door Struik op 03 dec 2009, 21:41, 5 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
- Robby101st
- Lid
Re: waarde M1 helm ?
ik wil hem wel van je hand doen, maar niet voor 400 500 euro 

http://www.freewebs.com/robby101st/" onclick="window.open(this.href);return false; voor de restauratie van mijn '42 Willys
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Jammer voor je... Maar M1 helmen met Lt. Markings zijn dezer dagen wel deze waarde ja.Robby101st schreef:ik wil hem wel van je hand doen, maar niet voor 400 500 euro
Normale M1 helmen zonder markings rond de 250-350.
Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- magicdutchmen
- Lid
- Contacteer:
Blijf het knap vinden hoe mensen een uitspraak kunnen doen over een helm, waar alleen 3 onduidelijke foto's van zijn gepost.
http://warhelmets.nl/
Op zoek naar Nederlandse helmen pre 40.
Op zoek naar Nederlandse helmen pre 40.
-
- Lid
- Contacteer:
Dat zegt juist veel over de kennis van het onderwerp...magicdutchmen schreef:Blijf het knap vinden hoe mensen een uitspraak kunnen doen over een helm, waar alleen 3 onduidelijke foto's van zijn gepost.

Voor heel veel mensen is het bovenstaande een US M1 Helm met LT bar... Voor de kenners is het meer...
29th Let's Go!!!!!
... daar hoef ik niet veel aan toe te voegen, het is een mooie M1 helm. De foto's zeggen op zich genoeg.. 

Daar is 'ie weer!
-
- Lid
Bij gebrek aan duidelijkheid hoor ik het graag, post ik wat betere foto's om toch te kunnen achterhalen wat ik in huis heb. Ik wil graag zeker van mijn zaak zijn als ik deze helm nog wil verkopen,magicdutchmen schreef:Blijf het knap vinden hoe mensen een uitspraak kunnen doen over een helm, waar alleen 3 onduidelijke foto's van zijn gepost.
Mvg
Een totaalplaatje van de binnenkant van zowel de liner als de shell zou leuk zijn, maar de foto's zijn op zich duidelijk genoeg. Je mag over de verkoop van de helm gerust contact met me opnemen, trouwens. 

Daar is 'ie weer!
- SiNiStEr
- Lid
Hé wat weten jullie het toch weer lekker vaag te houden Johan en Peter, kun toch gewoon zeggen dat het hier om een zeer vroege helm gaat gezien de fixed bales, de front seam, de ongeverfde washers en de bijna witte webbing.
Ik neem ten minste aan dat jullie hier op doelen en dat er niet nog meer dingen zijn die ik nog over het hoofd zie.
Ik neem ten minste aan dat jullie hier op doelen en dat er niet nog meer dingen zijn die ik nog over het hoofd zie.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
-
- Lid
SiNiStEr schreef:Hé wat weten jullie het toch weer lekker vaag te houden Johan en Peter, kun toch gewoon zeggen dat het hier om een zeer vroege helm gaat gezien de fixed bales, de front seam, de ongeverfde washers en de bijna witte webbing.
Ik dank u voor de info, daar hebben we wat aan ! Toevallig nog op zoek naar zo'n type helm ?

-
- Lid
- Gi collector
- Lid