vraagje Bag M-1936

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
US army
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 11 dec 2009, 16:41
Locatie: Belgium!

Re: vraagje Bag M-1936

Bericht door US army »

omgitsme schreef:
US army schreef: Oke best dus een stuk wit laken ofzo?
Zal je morgen eens een foto sturen van hoe die bij mij vast hangt, eventueel hier op het forum en anders per PM. Bijvoorbeeld wit laken, maar beste is nog altijd om het zodanig op te vullen zoals men het toen ook had. :)
En een tip (misschien gewoon persoonlijk) zou ik toch voor een M-1936 Musette Bag gaan, dit lijkt me eerder het M-1944 type, omdat die een lusje hebben voor de M-1943 shovel.
Oke =]

Ik ga hem toch niet ophangen, want heb gemerkt dat wanneer ik hem aan de suspenders hing dat er eens van de straps van de bag wat aan het door schuren is... ga het toch niet wagen om deze helemaal te laten door schuren, zou zonde zijn.

Dus eens inversteren in een haversack (maar later!) deze zijn ook met suspenders vast te hangen zeker?

en de D-lusjes aan de zak daar maak je je suspenders vast, je hebt zo bij je suspenders 4 haakjes van voor en 2 van achter e. wel me de 2die het meeste in het midden zijn, hang je hem dus aan die lusjes. (de 2 haakjes zo tegen je zij meer.)
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Opzoek naar BOB patched items
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: vraagje Bag M-1936

Bericht door Akko »

Ja zou inderdaad zonde zijn

Voor haversack heb je geen suspenders nodig ;)
En is wat duurder maar nog betaalbaar.

En je uitleg kan ik niet aan uit :D
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
US army
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 11 dec 2009, 16:41
Locatie: Belgium!

Re: vraagje Bag M-1936

Bericht door US army »

Akko schreef:Ja zou inderdaad zonde zijn

Voor haversack heb je geen suspenders nodig ;)
En is wat duurder maar nog betaalbaar.

En je uitleg kan ik niet aan uit :D
hehe oke

wacht zal eens wat afbeeldingen zoeken :)
en de D-lusjes aan de zak daar maak je je suspenders vast, je hebt zo bij je suspenders 4 haakjes van voor en 2 van achter e. wel me de 2die het meeste in het midden zijn, hang je hem dus aan die lusjes. (de 2 haakjes zo tegen je zij meer.)
2de haakjes zijn rood omcirkeld
2de haakjes zijn rood omcirkeld
D-lusjes zijn groen omcirkeld
D-lusjes zijn groen omcirkeld
m-1936bag.jpg (5.72 KiB) 1104 keer bekeken
Lukt het nu wat beter?
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Opzoek naar BOB patched items
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: vraagje Bag M-1936

Bericht door Akko »

Zo bedoel je ;)
Ja dat kan goed zijn dat deze er aan hingen.
Dat weet ik niet juist.
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
US army
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 11 dec 2009, 16:41
Locatie: Belgium!

Re: vraagje Bag M-1936

Bericht door US army »

=] ik denk van wel, maar kan het niet bevestigen...
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Opzoek naar BOB patched items
Plaats reactie