Britse webbing!
-
- Lid
Britse webbing!
Hallo allemaal,
Ik heb hier wat britse webbing liggen en vroeg mij af wat ik nog miste om de set compleet te maken. Ik weet dat ik dit mis: De hoofdriem, 1 bren magazijn tas, L-straps voor small pack (die zijn onderweg), maar wat O wat nog meer? Alvast bedankt voor jullie kundig advies!!
Hier de foto van wat ik wel heb!
Mvg Cedric
Ik heb hier wat britse webbing liggen en vroeg mij af wat ik nog miste om de set compleet te maken. Ik weet dat ik dit mis: De hoofdriem, 1 bren magazijn tas, L-straps voor small pack (die zijn onderweg), maar wat O wat nog meer? Alvast bedankt voor jullie kundig advies!!
Hier de foto van wat ik wel heb!
Mvg Cedric
-
- Lid
Re: Britse webbing!
Met hoofdriem bedoel je zeker je webbingkoppel?
Maar volgens mij ben je al een eind op weg!!!Misschien nog een spijkerbajonet met houder en een entrenching tool in zijn houder.
Ik zelf verzamel Canadees en kan je het boek van Jean Bouchery aanraden staat alles in over webbing, eenheden enz.
Groet Rinke
Maar volgens mij ben je al een eind op weg!!!Misschien nog een spijkerbajonet met houder en een entrenching tool in zijn houder.
Ik zelf verzamel Canadees en kan je het boek van Jean Bouchery aanraden staat alles in over webbing, eenheden enz.
Groet Rinke
Voorheen bekend als Rinke Feenstra op dit forum.
-
- Lid
Oke bedankt! Ja, met hoofdriem bedoelde ik webbingkoppel ja, maar ik was even de naam kwijtRinke Feenstra schreef:Met hoofdriem bedoel je zeker je webbingkoppel?
Groet Rinke

- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Lijstje van dingen die je nodig hebt:
- Koppel.
- Enkele Basic pouch of een gelijkende set ter vervanging van jou enkele.
- Entrenchment tool
- L- Straps
- Spijker bajonet + frog
- Gasmasker
- Grondzeil / regencape
Als je een gevecht uitrusting wilt neer zetten dan kun je die large pack wel weg doen. Die werd toch niet aan het front gedragen.
Als je dit compleet heb dan heb je de standaard set wel compleet. Maar een set kan worden aangevuld of veranderd naar functie en/of rang.
- Koppel.
- Entrenchment tool
- L- Straps
- Spijker bajonet + frog
- Gasmasker
- Grondzeil / regencape
Als je een gevecht uitrusting wilt neer zetten dan kun je die large pack wel weg doen. Die werd toch niet aan het front gedragen.
Als je dit compleet heb dan heb je de standaard set wel compleet. Maar een set kan worden aangevuld of veranderd naar functie en/of rang.
-
- Lid
Oke bedankt! Hier kan ik wat mee! Top!Nico Roelofs schreef:Lijstje van dingen die je nodig hebt:
- Koppel.
- Entrenchment tool
- L- Straps
- Spijker bajonet + frog
- Gasmasker
- Grondzeil / regencape
-
- Lid
- christiaan1989
- Lid
-
- Lid
- christiaan1989
- Lid
Mooi gestempeld nog!
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
-
- Lid
Ja he, vond ik ook! Andere is indentiek qua stempels.christiaandenhertog schreef:Mooi gestempeld nog!
christiaandenhertog schreef:Mooi gestempeld nog!
Britse webbing gestempeld, is nu nog zat te koop, voor weining.
Het is niet moeilijk gestempelde te vinden.
Nemo Me Impune Lacessit
-
- Lid
Nou het is toch mooi gestempelt of niet? Wat heeft het er dan mee te maken dat het makkelijk te vinden is?ammo schreef:christiaandenhertog schreef:Mooi gestempeld nog!

Nou het is toch mooi gestempelt of niet? Wat heeft het er dan mee te maken dat het makkelijk te vinden is?cedric schreef:ammo schreef:christiaandenhertog schreef:Mooi gestempeld nog!

Wat het er mee te maken heeft , christiaandenhertog zijn antwoord, doet overkomen of het zo bijzonder is , gestempelde te vinden.
Nemo Me Impune Lacessit
-
- Lid
Hey Cedric gaat lekker
maar wat Ammo zegt klopt wel britse webbing is niet zo moeilijk bij elkaar te krijgen(canadees daarin tegen is wat moeilijker).
Kijk maar op marktplaats staat genoeg britse webbing te koop en mooi gestempeld.
Maar dat neemt niet weg dat deze mooi gestempeld is
nu nog een small pack en natuurlijk je webbingkoppel.
Wil je een pop compleet maken?Of wat is precies je verzamel doel als ik mag vragen?
Verder ga zo door groet Rinke

Kijk maar op marktplaats staat genoeg britse webbing te koop en mooi gestempeld.
Maar dat neemt niet weg dat deze mooi gestempeld is

Wil je een pop compleet maken?Of wat is precies je verzamel doel als ik mag vragen?
Verder ga zo door groet Rinke
Voorheen bekend als Rinke Feenstra op dit forum.