Britse webbing!
- christiaan1989
- Lid
Re: Britse webbing!
Zo komt het inderdaad over, was alleen niet de bedoeling
. Vond het een scherpe stempeling, beter als op de britse tassen die ik zelf heb.

"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
Voor mij is dit allemaal normaal spul , Ik verzamel zelf canadees/brits,vandaarchristiaandenhertog schreef:Zo komt het inderdaad over, was alleen niet de bedoeling. Vond het een scherpe stempeling, beter als op de britse tassen die ik zelf heb.
I
Nemo Me Impune Lacessit
- christiaan1989
- Lid
Ik verzamel juist duits en heb toevallig een stel bren tassen liggen. Ik heb dit soort spul niet zoveel in mijn handen.
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
-
- Lid
Dankjewel! Het gaat inderdaad de goede kant op.Rinke Feenstra schreef:Hey Cedric gaat lekkermaar wat Ammo zegt klopt wel britse webbing is niet zo moeilijk bij elkaar te krijgen(canadees daarin tegen is wat moeilijker).
Kijk maar op marktplaats staat genoeg britse webbing te koop en mooi gestempeld.
Maar dat neemt niet weg dat deze mooi gestempeld isnu nog een small pack en natuurlijk je webbingkoppel.
Wil je een pop compleet maken?Of wat is precies je verzamel doel als ik mag vragen?
Verder ga zo door groet Rinke
Mijn doel is inderdaad om stukje bij beetje een hele pop in mekaar te schroeven met alles erop en eraan. Als die klaar is, ga ik beginnen aan een US pop.

Groeten Cedric !
-
- Lid
Oke nou ja, kan gebeuren toch? Laten we de kerstgedachte in ere houdenammo schreef:Voor mij is dit allemaal normaal spul , Ik verzamel zelf canadees/brits,vandaarchristiaandenhertog schreef:Zo komt het inderdaad over, was alleen niet de bedoeling. Vond het een scherpe stempeling, beter als op de britse tassen die ik zelf heb.
I

-
- Lid
Wil je er vanafchristiaandenhertog schreef:Ik verzamel juist duits en heb toevallig een stel bren tassen liggen. Ik heb dit soort spul niet zoveel in mijn handen.

-
- Lid
Ik heb ook nog een britse helm liggen, maar die zet ik alleen op de pop tot ik een nieuwe heb, want iemand heeft deze helaas aan de buitenkant bewerkt met een schuurmachine of iets. Heeft wel nog een soepel binnewerk, kinriem niet aanwezig.
-
- Lid
Staan er ook nog stempels in aan de binnenkant van de helm(voor bij de rand)?.
Grtz Rinke
Grtz Rinke
Voorheen bekend als Rinke Feenstra op dit forum.
-
- Lid
Ja, wel onleesbaar helaas.Rinke Feenstra schreef:Staan er ook nog stempels in aan de binnenkant van de helm(voor bij de rand)?.
Grtz Rinke
-
- Lid
Is dat zo? Oke nou ja, jammer dan, het is toch een tijdelijke helm.ammo schreef:En een naoorlogs binnenwerk.

Ja natuurlijk is dat zo,anders zet ik het hier niet neer .cedric schreef:Is dat zo? Oke nou ja, jammer dan, het is toch een tijdelijke helm.ammo schreef:En een naoorlogs binnenwerk.

Nemo Me Impune Lacessit
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Ja zoals ammo al zegt, dit is een na oorlogs binnenwerk!!ammo schreef:Ja natuurlijk is dat zo,anders zet ik het hier niet neer .cedric schreef:Is dat zo? Oke nou ja, jammer dan, het is toch een tijdelijke helm.ammo schreef:En een naoorlogs binnenwerk.
De riemen zitten er verkeerd om op. als je l-riemen er juist op hebt zitten zit de tekst aan de onderkant.cedric schreef:
And not all the monkeys are in the zoo.
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
idd ,maar hij zal wel weer zeggen , Is dat zo?Jim schreef:De riemen zitten er verkeerd om op. als je l-riemen er juist op hebt zitten zit de tekst aan de onderkant.cedric schreef:
Nemo Me Impune Lacessit