wie heeft wat voor mij
-
- Lid
wie heeft wat voor mij
ik verzamel spullen uit de wo2 maakt niet uit wat als het maar van het leger is.
het liefst heb ik wat van de britten en de amirikanen .
wie helpt mij??
Veni Vidi Vici
het liefst heb ik wat van de britten en de amirikanen .
wie helpt mij??
Veni Vidi Vici
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Re: wie heeft wat voor mij
Kijk eens bij het Aangeboden sectie? Zal vast en zeker wat voor je tussen staan.... 

“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
- Stevo
- Lid
- Contacteer:
Gelukkig maar anders zou je collectie wel heel groot worden tot en met grootmoeders strijkijzer toeRodney1998 schreef:ik verzamel spullen uit de wo2 maakt niet uit wat als het maar van het leger is.

Zoek zoals reeds aangehaald eens in het aangeboden gedeelte. amirikanen?? zoals chinazen, Nederlonders, balgen...............Rodney1998 schreef:het liefst heb ik wat van de britten en de amirikanen .
Stevo
Bessie Braddock: Sir, you are drunk.
Churchill: And you, madam, are ugly. But in the morning, I shall be sober.
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Kom kom Stevo, nou niet dit jongetje wat enthousiast is afkraken eh? Mochten we niet meer na het topic Bastogne....Stevo schreef:Gelukkig maar anders zou je collectie wel heel groot worden tot en met grootmoeders strijkijzer toeRodney1998 schreef:ik verzamel spullen uit de wo2 maakt niet uit wat als het maar van het leger is.![]()
Zoek zoals reeds aangehaald eens in het aangeboden gedeelte. amirikanen?? zoals chinazen, Nederlonders, balgen...............Rodney1998 schreef:het liefst heb ik wat van de britten en de amirikanen .
Stevo

Maar je hebt wel gelijk.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
- Stevo
- Lid
- Contacteer:
Ik vind het best dat jongeren interesse hebben, zeker weten, maar dan wel liefst iets neerpennen met inhoud 
@ rodney
Wat is je budget, je kan wel hier en daar iets gratis opvissen maar de zon gaat daarvoor ook op. Beperk je naar wat jij het interessants vind, je vraag is zodanig algemeen en vaag dat het elke kant op kan.
We horen het wel.
Stevo

@ rodney
Wat is je budget, je kan wel hier en daar iets gratis opvissen maar de zon gaat daarvoor ook op. Beperk je naar wat jij het interessants vind, je vraag is zodanig algemeen en vaag dat het elke kant op kan.
We horen het wel.
Stevo
Laatst gewijzigd door Stevo op 15 jul 2010, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Precies.Stevo schreef:Ik vind het best dat jongeren interesse hebben, zeker weten, maar dan wel liefst iets neerpennen met inhoud
Stevo
-
- Lid
- Stevo
- Lid
- Contacteer:
Bekijk eens wat jij het boeiendste vind of zo. Loop ook niet te snel, je hebt nog tijd zat om een mooie verzameling aan te leggen maar beperk je in het begin tot iets. Iedereen heeft wel een boontje voor een bepaalde divisie of regiment of wat dan ook ( het mijne is bijvoorbeeld vliegtuigen) Daar bouw je dan iets rond. Een mooie mannequinpop die helemaal voorzien is van alle toeters en bellen kan op zich veel waardevoller zijn (zowel wat geld of emotionele waarde betreft) dan een berg WOII spullen waar geen lijn in zit.Rodney1998 schreef:oké zal ik doen
Stevo
- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 10 keer
Kijk anders ook eens op Marktplaats(.nl), daar staat ook genoeg als je zoekt inde rubriek 'militaria'...
Groeten, Kugel!
Groeten, Kugel!

Laten we het vooral gezellig houden! 

- panzer lehr
- Lid
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
...
Laatst gewijzigd door johan willaert op 17 jul 2010, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
29th Let's Go!!!!!
- LordChaos
- Lid
Hier kan je zien wanneer welke beurs plaatsvindt. Gewoon kijken en dan zie je af en toe wel eens een beurs die bij jou in de buurt plaatsvindt.panzer lehr schreef:En ga naar militaria beurzen zoals ciney daar vind je genoeg.
"Quand les riches se font la guerre, ce sont les pauvres qui meurent." - Jean Paul Sartre
-
- Lid
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
...
Laatst gewijzigd door johan willaert op 17 jul 2010, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
29th Let's Go!!!!!
-
- Lid