Echt niet?Rodney1998 schreef:ik bedoel geen beurzen in de buurt
snap je
Kijk even anders op site's; http://www.militaria.nl/home.php?page=2
Echt niet?Rodney1998 schreef:ik bedoel geen beurzen in de buurt
snap je
Maak je geen zorgen, je bent pas 12, dus ik vind het niet zo gek dat je ouders hier moeilijk over doen...Rodney1998 schreef:eentje maar het mag niet
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vene Vidi Vici
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PS: ik heb ouderwetse ouders
Wat erg gevaarlijk is... De verkopende partij kan dan zeggen dat ze het geld nooit ontvangen hebben en jij kan niet bewijzen dat ze het wel ontvangen hebben. Dus dan bij je opzich gen**id...Kugelblitz schreef:Maak je geen zorgen, je bent pas 12, dus ik vind het niet zo gek dat je ouders hier moeilijk over doen...Rodney1998 schreef:eentje maar het mag niet
Vene Vidi Vici
PS: ik heb ouderwetse ouders
Beurzen zijn echt niet de enige manier om aan je items te komen, neem zoals eerder gezegd een kijkje op Marktplaats, de verkoopsectie van dit en andere fora, of kijk op een website van een handelaar.
Genoeg origineel spul te vinden, maar je zult dan wel geld moeten overmaken via internet, of het contant in een envelop moeten opsturen.
Groeten, Kugel!
Zelfs dan nog.. Ook al heb je betaald kan de verkoper het nog niet versturen...panzer lehr schreef:De veiligste manier is betalen met een overschrijving dan heb je altijd bewijs dat je betaalt hebt.
Precies!!! Als je nu begint met wat kennis op te doen zal dat je een hoop geld schelen als je eenmaal begint met het verzamelen. Gewoon dit - en andere forums volgen, en als je bepaald hebt in welke richting je toekomstige verzameling moet gaan kun je boeken gaan kopen.johan willaert schreef:De periode tot dan kan je best gebruiken om kennis op te doen, iets was onontbeerlijk is als je original items wilt gaan verzamelen.
Misschien laten je ouders je geen verzamelitems kopen, maar wel boeken? Begin dan maar daarmee....
Goede tip als je nog zo weinig mogelijkheden hebt. Je kan nu ook alvast gaan investeren in boeken, en als je wat ouder bentin militaria.Jentyyy schreef:Rommelmarkten anders?