wie heeft wat voor mij

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Opgeheven account 4914

Re: wie heeft wat voor mij

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Rodney1998 schreef:ik bedoel geen beurzen in de buurt
snap je
Echt niet?
Kijk even anders op site's; http://www.militaria.nl/home.php?page=2
Rodney1998
Lid

Bericht door Rodney1998 »

eentje maar het mag niet

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vene Vidi Vici
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PS: ik heb ouderwetse ouders
LordChaos
Lid

Bericht door LordChaos »

Er worden daar nog wel beurzen gepost hoor. Gewoon een tijdje wachten en ooit zal je er wel één voorbij zien komen :) .
"Quand les riches se font la guerre, ce sont les pauvres qui meurent." - Jean Paul Sartre
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Bericht door Kugelblitz »

Rodney1998 schreef:eentje maar het mag niet

Vene Vidi Vici
Maak je geen zorgen, je bent pas 12, dus ik vind het niet zo gek dat je ouders hier moeilijk over doen...
Beurzen zijn echt niet de enige manier om aan je items te komen, neem zoals eerder gezegd een kijkje op Marktplaats, de verkoopsectie van dit en andere fora, of kijk op een website van een handelaar.

Genoeg origineel spul te vinden, maar je zult dan wel geld moeten overmaken via internet, of het contant in een envelop moeten opsturen.

Groeten, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
S1991
Lid
Contacteer:

Bericht door S1991 »

Kugelblitz schreef:
Rodney1998 schreef:eentje maar het mag niet

Vene Vidi Vici
Maak je geen zorgen, je bent pas 12, dus ik vind het niet zo gek dat je ouders hier moeilijk over doen...
Beurzen zijn echt niet de enige manier om aan je items te komen, neem zoals eerder gezegd een kijkje op Marktplaats, de verkoopsectie van dit en andere fora, of kijk op een website van een handelaar.

Genoeg origineel spul te vinden, maar je zult dan wel geld moeten overmaken via internet, of het contant in een envelop moeten opsturen.

Wat erg gevaarlijk is... De verkopende partij kan dan zeggen dat ze het geld nooit ontvangen hebben en jij kan niet bewijzen dat ze het wel ontvangen hebben. Dus dan bij je opzich gen**id...
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
panzer lehr
Lid

Bericht door panzer lehr »

De veiligste manier is betalen met een overschrijving dan heb je altijd bewijs dat je betaalt hebt.
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Bericht door Kugelblitz »

Achja, bij kleine bedragen moet dat gewoon kunnen, vroeger nooit slechte ervaringen mee gehad...
Maar bij wat grotere bedragen is het inderdaad niet verstandig.

Kan begrijpen dat je als 12-jarige nog geen internetbankieren hebt, of je ouders willen niet dat je via internet koopt. In dat geval is contant opsturen een optie, maar uiteraard altijd op eigen risico...

Laten we het vooral gezellig houden! :)
S1991
Lid
Contacteer:

Bericht door S1991 »

panzer lehr schreef:De veiligste manier is betalen met een overschrijving dan heb je altijd bewijs dat je betaalt hebt.
Zelfs dan nog.. Ook al heb je betaald kan de verkoper het nog niet versturen...
Tenzij het met een tracking nummer gaat maar dan heb je nog de kans dat er niks in je pakket zet. Ken een aantal kennissen waarmee dit gebeurd is, kochten ze een mobiele ofzo uit Noord-Holland zat er een steen in. Leuke mobiele dan eh? :bonk:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
johan willaert
Lid
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

...
Laatst gewijzigd door johan willaert op 17 jul 2010, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
29th Let's Go!!!!!
earlymb
Moderator
Moderator
Ontvangen: 26 keer
Contacteer:

Bericht door earlymb »

johan willaert schreef:De periode tot dan kan je best gebruiken om kennis op te doen, iets was onontbeerlijk is als je original items wilt gaan verzamelen.
Misschien laten je ouders je geen verzamelitems kopen, maar wel boeken? Begin dan maar daarmee....
Precies!!! Als je nu begint met wat kennis op te doen zal dat je een hoop geld schelen als je eenmaal begint met het verzamelen. Gewoon dit - en andere forums volgen, en als je bepaald hebt in welke richting je toekomstige verzameling moet gaan kun je boeken gaan kopen.

Grtn

David
Rodney1998
Lid

en nog iets ik mag geen bankrekening
Opgeheven account 4914

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Rommelmarkten anders?
rood
Lid

Bericht door rood »

Jentyyy schreef:Rommelmarkten anders?
Goede tip als je nog zo weinig mogelijkheden hebt. Je kan nu ook alvast gaan investeren in boeken, en als je wat ouder bentin militaria.
Rodney1998
Lid

dat is een optie maar die niet uitgevoerd kan worden
1X per jaar in hjet dorp en is nu geweest
en ze willen me niet brengen
panzer lehr
Lid

Bericht door panzer lehr »

Dan zul je nog een aantal jaren moeten wachten en voor de rest schaf al boeken aan zoals eerder is gezegt. :)
Laatst gewijzigd door panzer lehr op 16 jul 2010, 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten