Vraag i.v.m. helmen

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
779
Lid
Lid

Re: Vraag i.v.m. helmen

Bericht door 779 »

wessel schreef:Ik heb me net even ingelogd op uwmilitariaforum en heb me ingeschreven op het forumonderdeel 'helmets & protective gear'. Helaas kan ik om een of andere reden geen nieuwe post uitbrengen :( . Nog iemand die dit probleem heeft gehad op dit forum? Welke andere fora zijn er nog i.v.m. U.S. militaria?

Wat deze post betreft, laten we on-topic blijven :wink: .
Nederlandstalig forum: http://www.ww2-eto.com

779
wessel
Lid

Bericht door wessel »

Thx Bob :wink: .
S1991
Lid
Contacteer:

Bericht door S1991 »

wessel schreef:Thx Bob :wink: .
Vreemd dat je niet gelijk kan posten... Ik kon gelijk posten toen ik een account aanmaakte.
Eventjes wachten en je kan wel wat plaatsen.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

wessel schreef:Thx 779 :wink: .
Dit is een redelijk nieuw forum, maar wel geheel aan de Armored units gewijd: http://wwiiusarmorforum.forumotion.com/forum.htm

779
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Contacteer:

Bericht door sniper snoop »

Daar gaan we weer........ :roll:
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
wessel
Lid

Bericht door wessel »

sniper snoop schreef:Daar gaan we weer........ :roll:
Wat bedoel je hiermee Sniper Snoop?
S1991
Lid
Contacteer:

Bericht door S1991 »

sniper snoop schreef:Daar gaan we weer........ :roll:
Wow en aan deze reactie hebben we ook veel !
Dus waarom reageer je? Sorry mods voor mijn off-topic en reactie op dit vaag antwoord...

Maar wessel de liner opzich ziet er goed uit lijkt i.m.o. oorlogs dus niks mis mee. Alleen het decal is twijfelachtig.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gi collector
Lid

Bericht door Gi collector »

Sniper snoop waar slaat je post toch weer op? Wil je soms topics verzieken omdat niemand dat Wo1 spelletje leuk vind ofzo? :? ! Als het je hier niet bevalt ga dan naar een ander forum waar de mensen mss wel interesse hebben in je spel. De liner ziet er idd goed uit en markering ben ik idd ook al eens op USMF tegengekomen. Ben benieuwd of het decal origineel is. Houd ons op de hoogte.
wessel
Lid

Bericht door wessel »

Ik heb hieromtrent op verschillende fora een post gedaan. Het is een kwestie van afwachten denk ik.
Wat de decal betreft. Op http://www.m-1helmet.com/Home.html (collector's corner) zie je een origineel exemplaar. Wat onmiddelijk opvalt is dat op dit exemplaar de decal boven het gaatje op de voorzijde aangebracht is terwijl op mijn helm de decal over het gaatje is geverfd.

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
johan willaert
Lid
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Ziet er wel goed uit...

Het is echter geen decal maar een geverfd embleem... Decals werden vooral door de 3AD gebruikt...

Je hebt een PB...

Johan
29th Let's Go!!!!!
S1991
Lid
Contacteer:

Bericht door S1991 »

Gi collector schreef:Sniper snoop waar slaat je post toch weer op? Wil je soms topics verzieken omdat niemand dat Wo1 spelletje leuk vind ofzo? :? ! Als het je hier niet bevalt ga dan naar een ander forum waar de mensen mss wel interesse hebben in je spel. De liner ziet er idd goed uit en markering ben ik idd ook al eens op USMF tegengekomen. Ben benieuwd of het decal origineel is. Houd ons op de hoogte.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :lol:
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Contacteer:

Gi collector schreef:Sniper snoop waar slaat je post toch weer op? Wil je soms topics verzieken omdat niemand dat Wo1 spelletje leuk vind ofzo? :? ! Als het je hier niet bevalt ga dan naar een ander forum waar de mensen mss wel interesse hebben in je spel. De liner ziet er idd goed uit en markering ben ik idd ook al eens op USMF tegengekomen. Ben benieuwd of het decal origineel is. Houd ons op de hoogte.

Ik heb het vooral op de eerste berichten. Iemand helpt een ander en word direct afgeschoten. Dus ja, normaal dat ik reageer. En wat een onzin zeg! Het is niet omdat het weg gegeven word dat alles dan ook fake is! Kom op zeg! En hou Battlefield 1918 aub hierbuiten....... Maarja, het komt dan ook uit een 16 jarige kindermond. :roll:

Maar kom, ik zeg al niks meer. Ik heb geen zin om hier het één of ander achter mijn kop te krijgen.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

sniper snoop schreef: Maarja, het komt dan ook uit een 16 jarige kindermond. :roll:
Sniper Snoop: het ENIGE wat jij kan is een potje zielig doen. Ik raad je aan om per direct contact te leggen met psychiater. Vieze achterbakse reacties van jou: uitlokken en dan zeggen dat je niet meer wilt reageren. Krijg vervelende neigingen zo... :r :r :r :r

779
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Contacteer:

779 schreef:
sniper snoop schreef: Maarja, het komt dan ook uit een 16 jarige kindermond. :roll:
Sniper Snoop: het ENIGE wat jij kan is een potje zielig doen. Ik raad je aan om per direct contact te leggen met psychiater. Vieze achterbakse reacties van jou: uitlokken en dan zeggen dat je niet meer wilt reageren. Krijg vervelende neigingen zo... :r :r :r :r

779
Omdat ik een gouden raad kreeg van de moderators. Niet reageren = laten uitdoven. Trouwens, wie heeft er de vorige keer mijn ziekte gespot? Uw achterbakse rotkop!

S1991
Lid
Contacteer:

Bericht door S1991 »

sniper snoop schreef:
779 schreef:

779
Omdat ik een gouden raad kreeg van de moderators. Niet reageren = laten uitdoven. Trouwens, wie heeft er de vorige keer mijn ziekte gespot? Uw achterbakse rotkop!
GEWEEELDIG.
sniper snoop schreef: Ik heb het vooral op de eerste berichten. Iemand helpt een ander en word direct afgeschoten. Dus ja, normaal dat ik reageer. En wat een onzin zeg! Het is niet omdat het weg gegeven word dat alles dan ook fake is! Kom op zeg! En hou Battlefield 1918 aub hierbuiten....... Maarja, het komt dan ook uit een 16 jarige kindermond. :roll:

Maar kom, ik zeg al niks meer. Ik heb geen zin om hier het één of ander achter mijn kop te krijgen.
De eerste berichten waren gericht naar de topicstarter als informatie... Maar wij kunnen er niks aan doen dat je traag van begrip bent en misschien wel geen begrip hebt of kunt opleggen..
Kindermond? Meen dat 16 jarige tieners waren en geen kinderen. :bonk: Je zegt ik zeg niks meer maar toch blijf je steeds wat zeggen.. Ra ra ra...
Wat heb je achter je kop dan??? Volgens mij niks, is volgens mij leeg daar binnen in..

Maar goed, Wessel nette liner ! Een echte keeper.
Gesloten