Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wie kan mij vertellen wat meer vertellen over de soldaat op de foto (postkaart). Ik ga ervan uit dat het een franse soldaat is rond wo1??? Dat durf ik zelfs niet te zeggen. Ik heb me nooit echt bezig gehouden met de Fransen. Ik kom er zelf niet echt wijs uit. Ik heb het gekocht in een antiekwinkeltje in Bretange.
Alvast bedankt voor de hulp!
Laatst gewijzigd door Rysher op 28 aug 2010, 21:45, 6 keer totaal gewijzigd.
The 8th Infantry Division was known as both the "Golden Arrow" and "Pathfinder" division during World War II
moet de zwarte band om z'n arm dienen als rouwband of heeft dat een andere reden? En het nummer op de kraag (88), betekend dat welke divisie hij zit?
Heeft iemand een site waar in zulke weetjes kan vinden?
Laatst gewijzigd door Rysher op 28 aug 2010, 22:27, 2 keer totaal gewijzigd.
The 8th Infantry Division was known as both the "Golden Arrow" and "Pathfinder" division during World War II
Het is inderdaad een artillerist, maar ik denk dat zjopske zich gewoon even vergist heeft. Of anders had hij geen idee wat de plaatjes op zijn adrians betekenden.
oorlogsgek schreef:moet de zwarte band om z'n arm dienen als rouwband of heeft dat een andere reden? En het nummer op de kraag (88), betekend dat welke divisie hij zit?
Heeft iemand een site waar in zulke weetjes kan vinden?
jurgen schreef:Het is inderdaad een artillerist, maar ik denk dat zjopske zich gewoon even vergist heeft. Of anders had hij geen idee wat de plaatjes op zijn adrians betekenden.
Ach, een week hard werken is vermoeiend voor de ogen.
Elk plaatje op de adrian ken ik onderhand