wie gaat er na ciney en wat ben je vanplan te kopen?
-
- Lid
wie gaat er na ciney en wat ben je vanplan te kopen?
ik ga gewoon zoeken voor een mooie us medic helm
- panzer lehr
- Lid
Re: wie gaat er na ciney en wat ben je vanplan te kopen?
Er is hier al ergens een topic over en nee deze sla ik over.
- Rysher
- Lid
Kijk wat ik tegenkom
Maar let natuurlijk het meest op 8th ID spul 

The 8th Infantry Division was known as both the "Golden Arrow" and "Pathfinder" division during World War II
Yours truly is er niet bij.. Aan allen die gaan: show pictures of all your aquisitions! 

Daar is 'ie weer!
-
- Lid
Dat kan toch niet.. Als jij naiet gaat loopt Duitsland een hoop wegenbelasting mis!Peter schreef:Yours truly is er niet bij.. Aan allen die gaan: show pictures of all your aquisitions!

779
-
- Lid
779 schreef:Dat kan toch niet.. Als jij niet gaat loopt Duitsland een hoop wegenbelasting mis!Peter schreef:Yours truly is er niet bij.. Aan allen die gaan: show pictures of all your aquisitions!![]()
779
- Bolt Action
- Lid
Ik hoop ooit nog een keer op de beurs in Ciney te komen. Voorlopig zit het er voor mij niet in helaas.
You gotta love this guy!779 schreef:779 schreef:Dat kan toch niet.. Als jij niet gaat loopt Duitsland een hoop wegenbelasting mis!Peter schreef:Yours truly is er niet bij.. Aan allen die gaan: show pictures of all your aquisitions!![]()
779

Daar is 'ie weer!
-
- Lid
Staat dit topic wel juist in geallieerd verzamelwaar?
In ieder geval, ik ben erover aan het denken om te gaan aangezien ik op zoek ben naar een Enfield No.4 Mk1 en een Bren Mk2.
Vooral over die laatste heb ik nog vragen. Ik ben in april wel geweest maar kan me niet herinneren of deze aanwezig waren. Is er enige kans dat er Brens voorhanden zijn? En wat kosten die tegenwoordig (demil welteverstaan)? Aangezien internetverkoop niet toegelaten is ben ik niet meer in staat de prijsontwikkeling te volgen.
In ieder geval, ik ben erover aan het denken om te gaan aangezien ik op zoek ben naar een Enfield No.4 Mk1 en een Bren Mk2.
Vooral over die laatste heb ik nog vragen. Ik ben in april wel geweest maar kan me niet herinneren of deze aanwezig waren. Is er enige kans dat er Brens voorhanden zijn? En wat kosten die tegenwoordig (demil welteverstaan)? Aangezien internetverkoop niet toegelaten is ben ik niet meer in staat de prijsontwikkeling te volgen.
- beno
- Lid
Ik weet niet of dit de correcte prijzen zijn, maar hier staan er een paar: http://www.gunstar.co.uk/Bren-Gun-guns- ... -1131.aspx
Als je goed zoekt moeten er wel mooie brens voor een euro of 400 te vinden zijn.
- beno
- Lid
Weet iemand de gangbare prijs van een demil k98 en een demil m1 garand?
-
- Lid
M1 Garand Demil, afhankelijk van originele WO2 onderdelen gaan die tussen de 700-1000 of zelfs meer op Ciney.the_beno schreef:Weet iemand de gangbare prijs van een demil k98 en een demil m1 garand?
K98 zal ongeveer de helft doen vermoed ik, maar naar die prijzen heb ik nooit gekeken daar.
779
-
- Lid
Ik heb hier een schietklare k98 voor 350. Een demil exemplaar kost ongeveer 240-300 afhankelijk van de staat en de maker enzo.the_beno schreef:Weet iemand de gangbare prijs van een demil k98 en een demil m1 garand?
- beno
- Lid