In dit nieuwe topic laat ik je al mijn nieuwe aanwinsten zien. Omdat het vorige topic in deze categorie geen groot succes was laat ik je hier alleen mijn orginele aanwinsten zien (en mijn repro aanwinsten voor het Airborne uniform dus niet) Ik laat je ook nieuwe boeken zien die ik heb gekocht (maar nog moet binnenkomen). En blijf graag bij het topic... Ik laat je eerst een foto zien van mijn oude virtinekast: Dat is dus de oude virtinekast en ongeveer 2 a 3 weken geleden is er een nieuwe vitrinekast gebouwt (omdat de vorige te klein was)
Hier de foto's: In de eerste foto op de bovenste glazen plank heb ik Market Garden uitgebeeld (niet alles is Market Garden maar wel alles is orgineel

Op de plank eronder staat allemaal familie spul maar ook een helm (brits) op de vliegvelden gebruikt. En de glazen plank er onder daar ligt mijn mooiste stuk uit mijn collectie namelijk een parachute jurk. Hij is 100% orgineel dit kan ik met zekerheid zeggen omdat hij door mijn oma is gemaakt en ook nog is gedragen tijdens de bruiloft. Deze jurk is door mijn opa meegenomen van Aalsum tijdens een wapendropping (hij zat dus in het verzet) op de glazen plank erboven ligt zijnn verzets band.
Betere foto's van de parachute jurk komen er nog op en er komen ook nog close up foto's en nog foto's van mijn andere collectie.