Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Ik heb vandaag van de zoon van de vrouw waarvan ik al die foto's heb gekregen weer een foto gekregen 1 van de mooiste vind ik. Op deze foto zijn ze volgens de mevrouw chocolade aan het uitdelen. Verder is er op de foto een .30 te zien en hangt er volgens mij aan de rechterschouder van de para links op de foto een compas verder draagt de linkse para ook een gasmasker op zijn linkerbeen. De rechterpara heeft zijn geweer om zijn schouder hangen onder bij zijn beenzak kan je het einde van het geweer (ik denk een m1 garand) zien.
groeten een heel gelukkige Jan
Laatst gewijzigd door Jan op 07 nov 2004, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944